8.bölüm

179 13 0
                                    

Sese doğru ilerlediğimde hu kişinin felix olduğunu anladım yerde ağlayarak yatıyordu ve başında da jade denen pislik vardı.

İşte o an iş benim için bitmişti gözlerim karardı ve aklımı yitirdim o kadar sinirlenmiştim ki hiçbirşeyi ciddiye alamıyor veya göremiyordum. Yaklaştım çocuğa ve bir yumruk geçirdim anında yere yapıştı cılız, oturdum tam karnının üzerine ve ardından ard arda yumruklar atmaya başladım zil çalmıştı çoğu kişi gidiyordu fakat çoğu kişide kavgayı izlemek için buradaydı neye bakıyorlar ki ? Normalde hiç biri bir kere bakmaz şimdi mi bakacakları tuttu ? Dalmışken biri beni tutup kaldırdı ve tekrar yere attı üstüme çıktığında bunun jade'in arkadaşı olduğunu gördüm tam bana vuracaksın bir el onun elini tutmuştu bu kişi minhoydu ona sonra teşekkür ederim şimdi kavga var minho onu yumruklamaya başlamıştı.

Bende yerden kalkmış olan jade'e ilerledim ve tekrar yere yatırdım "iyi dayanıyorsun" piç sırıtışı takınmış, ve "felix'i siktim öldü bu yüzden güçlüyüm" o anda sinirlerim kendini iyice belli ederken suratına bir yumruk daha geçirdim.

Olmuyordu soğumuyordu sinirim tazeydi hala, tam bir yumruk daha geçirecekken hocalar gelmiş bizi ve minho ile jade 'in arkadaşını ayırmıştır minho'ya baktığımda suratında kan bile yoktu ama çocuk için aynı şeyi söyliyemeyeceğim. Daha sonra rehber hocası gelmiş"bir sonraki ders sizi yanıma çağıracağım"demişti. işte şimdi geçmiş olsun, zil çalmıştı ve sanırım bize bakmaya gelmişlerdi minho'ya teşekkür edecekken bi ses gelmişti ve ikimizde hatta o katta ki herkes oraya bakmıştı.

Minho~

Sesin olduğu yöne baktım ses han jisung dan gelmişti dizlerinin hemen üstünde kalan eteği güzel bacaklarını crobu ise ince belini belli ediyordu o çok güzeldi hergün onu izliyordum fakat hala beni fark etmedi bu beni çok üzüyor işte.

"Minho!"diye bağırmış.

Boynumda iki kol hissettim ve kolun sahibine baktım bu jisung'du hemen ellerimi ince beline sardım ve gerçekten ince belinin damarlı kollarım ile tamamlandığını anladım

"Kavgada olduğunu söylediklerinde önce inanmadım fakat felix anlatınca ćok korktum"

"Sen benim için mi korktun"

"Tabiki öyle sana aşığım aptal"

"Bende sana bebeğim "

Elimi tutmuş ve beni bir sınıfa getirmişti bu sınıf boştu yani kimse yoktu daha sonra kapıyı kapattı ve yanıma geldi "otur !"
Anlamamıştım"hm ? "

"Bana güven ve sıraya otur"

"Peki prenses"

Oturmuştu sıraya, oda kucağıma oturmuştu ellerimi bacaklarına koyduğumda hafif bir inleme kaçmıştı ağzından tabi başkalarına göre hafif olan bu inleme  beni azdirabiliyordu fakat sakin kalmalıydım çünkü burası okul ve ikimizinde dersleri var.

Jisung dudaklarını benimkileri yaklaştırmış ve üstüne bastırmıştı hareket etmiyordu sadece öyle bekliyordu açıkçası benim için bu bile yeterdi dudaklarımı nefes almak için çektiğimde üzgün mırıltılar bırakmıştı bunun üzerine sınıfa kahkahalarımı bırakmıştım.

"Neye gülüyorsun !"

"Hiç dudağını büzmene güldüm sadece"

instagram kurbanı//seunglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin