Öncelikle fic 1,03 bin okuma aldığı için bu bölümü atıyorum sizi çok seviyorum ve bu fişten sonra öbür ficime odaklanicam ama o düz yazı olduğu için biraz sıkılıyorum o yüzden bölümler bitmiyor neyse fice geçelim ben sizi sıkmıyim
~~~~~~•~~~~~~~~~~~~4 yıl sonra
Felix~
Uzun zaman olmuştu seungmin ile çıkmaya başlamıştık minho ile Jisung nikah tarihi almiştı changbin ve chan hyung evlendi hyunjin ile jeongin tatilde bitek biz sadece cikiyoruz, ama bu bile beni mutlu ediyor sadece seungmin olsun gerisi yalan zaten.
Bugün seungmin alelacele aramış ve beni evimden alacağını, sahile gideceğimizi söylemişti artı olarak Etek veya benzeri Giyinmeyi istedi.
Bende siyah, dekolteli bir crop yıldızlı, kısa bir etek, topuklu siyah bot giydim ve siyah bir çanta ile kombinimi tamamladım.
Ben hazırlandıktan biraz sonra seungmin gelmiş beni arabaya bindirmişti ,oda çok şık görünüyordu neden sahile giderken bu kadar güzel giyindik ?
"Çok güzel olmuşsun"
"Sende çok şıksın sevgilim"
"Hala alışamıyorum sanırım"
"Sakin ol zamana bırak"
"Bebeğim biliyorum ama 4 yıl oldu "
"Bebeğim mi"
"Evet bebeğim ve geldik bak"
Gelmiştik ve burası gerçekten güzeldi güneş batmak üzere olduğu için ayrı bir hava da vardı seungmin gerçekten romantik biri.
Arabadan inmiş denize doğru yürüyordum seungmin iki tane katlanabilir sandalye getirdi ve birine beni oturttu öbürüne kendini aradan biraz zaman geçince ayağa kalkıp önümde diz çökmüştü ilk ne kadar anlamasamda sonra hemen anladım
"Evet sıra bizde felix, iyiki instagramdan chan hyung yerine sana yazmışım iyiki bana cevap vermişsin iyiki bana açılıp işimi kolaylaştırdın iyiki beni kendine aşık ettin iyki koskoca dört yılını benle geçirdin ve şimdi sıra bende soruyorum felix bir ömür boyu benle yaşamaya hayatının sonuna kadar bana katlanmaya benimle evlenmeye var mısın "
"EVET!"
Ağlamaya başlamıştım yıllar sonra teklif almıştım ama olması gereken buydu zaten en azından seungmin ile evlenmiştim yüzü takmış ve:
"Ağlama güzelim bugün senin günün"
"Biliyorum ama yapamıyorum"
Ve bir anda alkış sesleri ile çığlıklar bu jisung onun çığlığı sonra jeongin yunus gibi bağırıyor eskisi gibi daha sonra changbin hyung benle beraber ağlıyor chan hyung ohu sakinleştiriyor minho hyung jisungu kucağına alıp döndürüyor hyunjin jeongini öpüyor biz ise hala bakışıyoruz iki aşık gibi...
Ne ara gelmişlerdi yoksa hep ordalarmıydı bilmiyorum ama
Hayatım bu an için var olmuş olduğunu biliyorum,minnie için.Daha sonra seungmin ayağa kalktı ve bana bir öpücük verdi onun dudakları cehennem gibiydi sıcaktı ve ateşliydi ben ise o dudakları cennet yapıyordum öpüşmemiz bittiğinde tekrar alkış sesleri geldi ve ben saatlerde mutluluktan ağladım.
~~~~~~~
İşte şimdi bitti hüplettim gitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
instagram kurbanı//seunglix
Fanfictionseungmin felix'in hesabını arkadaşının hesabı sanıp ona mesaj atar ve felix ona cevap verir