" Sevgili anneciğim;
Ben evlenmek istemiyorum, birilerinin ağız kokusunu çekmek istemiyorum, ev hanımı olmak istemiyorum. Anne ben canı yanan bir kadın olmak istemiyorum. Ben çalişmak istiyorum, canı yanan kadınlarımızın, çocuklarimizin hayatını kurtarmak istiyorum. Ben kendi hayatımı yeniden yazmaya gidiyorum. "" Bu hayatta sadece senden vazgeçemem" dediğim kızın
Mektubu yazdıktan sonra aynanın önüne koydum kaçmaya hazırdım. Gidecektim burdan, evlenmeyecektim o adamla
"Hazırmısınız Deniz hanım içerdeki herkes sizi bekliyor" dedi hizmetli kadın kafamı eğerek "Hazırım, birazdan geliyorum" dedim. Hizmetli kadın kapıyı kapatarak çıktı ve bende hızlı hareketlerle camı açtım. Evet aşağı atlicaktım ancak böyle kaçabilirdim.
Birden kapı hızlıca açıldı "Napıyosun hayatım orda hadi herkes seni bekliyor" dedi. Evlenmek istemediğim adam "Heyecanlandım, biraz hava alıyordum" dedim. Hemen burdan gitmeliydi yoksa nasıl kaçacaktım.
"Serhat hemen odadan çık hayatım" dedim. Sinirli bir şekilde "Neden aşkım birşey mi oldu" dedi samimiyetsiz adam "Düğünden önce gelini görmek uğursuzluk getirir bilmiyor musun" Evet belki bu söylediğimden sonra çıkardı odadan "Ah unutmuşum sevgilim" dedi ve kapıya doğru yürüdü. Bende zafer kazanmışçasına güldüm. "Ah hadi sevgilim gelmiyor musun" dedi. Gitmeliydi burdan neden gitmiyordu ki odadan dışarı çıkmak bukadar mı zordu.
"Miğdem bulanıyor iyi değilim hayatım" umarım bu yalandan sonra buradan kurtulabilirim. "Kusacağım sanırım" dedim ve koşarak odadan ayrıldım. Hemen tuvalete gittim ve kapıyı kilitledim. " Deniz sevgilim kapıyı açar mısın " dedi samimiyetsiz adam "Beni bu halde görmeni istemiyorum sevgilim" dedim. Aramızdaki ilişkiden dolayı gerçekten kusacaktım. "Sevgilim ben senin her halini seviyorum aç lütfen kapıyı" dedi gitmiyordu samimiyetsiz adam "Açamam" dedim ve öğürmeye başladım. Umarım Oscarlık bir oyunculuk sergiliyorumdur.
"Oğlum noluyor burda herkes sizi bekliyor" dedi. Ah bide bu eksikti geldi samimiyetsizin annesi " Denizin miğdesi hiç iyi değil anne" dedi serhat. Gitselerdi artık kurtulsaydım şurdan.
Birden aklıma tuvaletin camı geldi. Ahh neden önceden gelmemişti aklıma kendime lanetler okumaya başladım.
Camın hemen altında bir dolap vardı. Hemen onun üstüne çıktım ve camı açtım o sırada serhat ve annesi kapıyı zorluyorlardı.
"Sevgilim iyimisin sesin gelmiyor" dedi serhat. Of gerçekten çok sıkılmıştım kurtulmalıydım burdan. "Bırak oğlum kapıyı açmayacak gibi hizmetli kadına söyliyim açsın kapıyı" dediği an hiç düşünmeden atladım. Yerdeydim canım acıyordu ama mutluydum kurtulmuştum ordan.
İlahi bakış açısı
"Hadi kızım biraz hızlı ol gelinim içerde hiç iyi değil" dedi Hanife hanım. Serhat ter içindeydi endişeleniyordu sevdiği kadın için.
Hizmetli kadın kapıyı açtı serhat hızlı bir şekilde içeri girdi. Ama deniz içerde yoktu "Nerdesin sevgilim" diye diye bağırıyordu serhat. O sırada annesi Hanife hanım camın açık olduğunu gördü. "Kaçmış oğlum" dedi
Deniz sevmediği bir adamla evlenmek istemediği için kaçmıştı, canının yanmasını istemediği için kaçmıştı. Deniz kaçmıştı fakat kurtulduğunu zannediyordu. Serhat için yeni başlamıştı hayat. Denizi bulacaktı ve intikamını alıcaktı.
Merhaba bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz sizleri seviyorum 💘❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK GELİN
Romance"Evlenmek istemiyorum anne" "intikamım ağır olacak Deniz Aslan" "Sadece seni istiyorum Karan"