02

31 2 0
                                    

Kaçmıştım kurtulmuştum o adamdan özgürdüm artık. Yarım saattir koşuyordum dinlemek için bir banka oturdum o sırada telefonum çaldı arayan takım arkadaşım Gamzeydi "gelin hanım nasılsınız" dedi neşeli bir şekilde "yoruldum" dedim sadece başka birşey çıkmadı ağzımdan. "İyimisin kızım ne oldu" dedi Gamze endişeli bir şekilde "Kaçtım gamze kurtuldum o adam'dan" dedim. Arada sırada sağıma, soluma bakıyordum insanlar bana tuhafmışım gibi bakıyorlardı umursamadım.

"Nediyorsun kızım sen ne kaçması çabuk anlat" dedi meraklı gamze. Gerçi kim olsa merak ederdi böyle bir olayı "Evdeysen sana geliyorum" dedim net ve soğuk bir sesle "Evdeyim gel" dedi Hemen telefonu kapattım ve bir taksiye bindim.

Gamze'nin evinin önüne geldim kapıyı çaldım. "Hoşgeldin seni kaçak" dedi ve hafif güldü. İçeri girdim ve kendimi koltuğa zor attım koşmaktan çok yorulmuştum.

Gamze su getirdi ve yanıma oturdu "Nasıl kaçtın, neden kaçtın, serhat ne yaptı, aradımı seni" diye bir çok soru yöneltti. "Gamze tek tek gel" dedim "Camdan atladım ve kaçtım biraz zor oldu ama başardım" dedim hafif gülümseyerek "Neden kaçtın peki" diye yine bir soru yöneltti "Ben daha 21 yaşındayım gamze evlenemem ben çalışıp iş sahibi olacağım" dedim soğuk bir sesle "Hem serhat sandığınız gibi iyi insan değil" dedim Gamze anlam veremeyerek bana bakıyordu "Nasıl yani sana olan yaklaşımı çok güzeldi aşkım cicim dıyordu sana" dedi Gamze'nin anlamamasına hak veriyordum serhat iyi bir oyuncuydu herkesi uyutmuştu ama ben erken uyanmıştım.

"Çok iyi oyuncudur kendisi" dedim sitemkar bir şekilde "Tabi sen bilmiyorsun bana neler yaptığını" dediğimde Gamze pür dikkat beni dinliyordu. "Serhat bana" derken telefonuma mesaj geldi.

Sayın Deniz aslan tercih etmiş olduğunuz Mardin Üniversitesi'ne 16/03/2023 tarihinde başlayabilirsiniz

Mesajı okuduktan sonra heyecanla ayağa kalktım "Gamze istediğim Mardin üniversitesi'ni kazanmışım" dedim ve yerimde zıplamaya başladım "Tebrik ederim" dedi ve Gamze'nin telefonuna da mesaj geldi. Gamze'nin gözleri parladı birden ayağa kalktı ve bağırmaya başladı "Kazandım, bende kazandım" dedi şok olmuştum nasıl yani gamzede mi Mardin üniversitesi'ni kazanmıştı "Seninle aynı okuldayız çok mutluyum" dedi ve bana sarıldı onun sarılmasına karşılık verdim.

Yarım saattir sosyal medyadan okulun fotoğraflarına bakıyordum. Hayallerini kurduğum okulu kazanmıştım hem de en yakın arkadaşımla birlikteydik. Gamze benim çocukluk arkadaşım çocukluğumuzdan beri hiç ayrılmadık ayrılmayıda düşünmüyorduk. Ben Gamze'nin her şeyini bilirdim. O da  öyle sedece serhattın nasıl bir insan olduğunu bilmiyordu ve serhatın bana neler yaptığını söyleyememiştim.

"Kampüsü o kadar güzel ki aşık oldum" dedi gamze küçük bir kahkaha attım ve ona döndüm "Gamze hadi bavullarımızı hazırlayalım"

Gamzeyle bavullarımızı hazırlamaya gittik. Hem sohbet ettik hemde bavulu muzu hazırladık. Gamze iki bavul hazırladı "4 Sene boyunca oradayız" dedi ve bütün gardrop'unu bavula boşalttı. Ben sadece onu gülerek izliyordum. "Bir bavul yetecek mi sana" dedi Gamze "Evet yeter oradan yeni kıyafet alırız" dedim.

Yarın güzel bir gün olacaktı. Mardin'e gidecektim çok heyecanlıyım

Saat 7:30

Telefonumun alarmıyla uyandım yataktan kalktım elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım, üstüme askılı beyaz crop altıma siyah kot pantolon giydim. Mardin'e gitmeye hazırdım.

"Deniz kahvaltı hazır hadi gel" diye bir ses geldi gamzeden. Aşağı indim kahvaltımızı ettik hazırdık mardin'e gitmeye bavullarımızı aldık ve gamze son kez evine baktı.

"Mardin'e gidecek uçak 2 dakika sonra kalkacak" diye bir anons geçti. Biz koşarak  mardin'e gidecek uçağın yanına geldik. "Sayın yolcularımız uçak kalkacaktır lütfen kemerlerinizi takınız" Hostes kadın söylediği sözden sonra Gamzeyle kemerlerimizi taktık.

1 saat sonra

Mardin'e gelmiştik taksiye bindik ve tuttuğumuz otele gittik. Otel ne güzel nede çirkindi orta seviyede bir oteldi. Bavullarımızı odaya bıraktık biraz dinlendikten sonra kayıt işlemleri için okula gittik.

"Hoşgeldiniz" dedi okul müdürü "Hoşbulduk bize atmış olduğunuz mesajla buralara kadar geldik. Ben Gamze şimşek arkadaşımda Deniz aslan kayıt yaptırmaya gelmiştik" diye girdi konuya gamze "Evet, tekrardan hoşgeldiniz kayıt işlemlerini yapalım yarından itibaren okula başlayabilirsiniz" Güler yüzlü bir müdüre benziyordu.

Kayıt işlemlerimizi yaptık ve okuldan çıktık. Yarın yeni bir okul yeni bir hayat başlıyordu. "Deniz ben acıktım şurdaki kafede biraz bir şeyler mi atıştırsak" Gamze yemek yemeyi çok seven biridir hatta en büyük hobisi "peki" kafeye girdik ve bir masaya oturduk. Garson "ne istersiniz efendim" dedi "ben bir sufle alıyım" dedi Gamze ben daha ne yiyeceğime karar verememiştim. "Siz efendim" diye döndü garson "Bende profiterol aliyım" dedim gülümseyerek. Annem bana küçükken çok kez profiterol yapardı bende sevmesemde yerdim sırf annem yapıyor diye. Şimdi o tatlıyı annem yapmıyor ama ben yiyeceğim.

Biz tatlılarımızı yediğimiz sırada bir adam ve bir kadın kavga ediyordu. "Nasıl yaparsın bunu bana hadsiz adam" diye bağırıyordu kadın "açıklayabilirim aşkım" diye karşılık verdi adam. "Ne açıklayacaksın kadınla nasıl seviştiğinimi" dedi kadın çok sınırlıydı o sırada bize doğru yürüyordu "kusura bakmayın rahatsız ettim telefonunuzu kullanabilir miyim" diye bir soru yöneltti kadın. "Tabi lütfen" dedim kadına hafifçe gülümseyerek "Serpil dur sakın o kadını arama" dedi adam ve kadının yanına geldi. "Sakın peşimden gelme" dedi  ve tuvaletin olduğu yere koştu. Umarın tuvalet oradadır. "Bekle aşkım" dedi ve koşarak kadının yanına gitti.

Yarım saat sonra

"Kadın ve adam gelmedi deniz bir tuvalete baksana" dedi gamze endişeli bir şekilde

Ben tuvalete gittim ama ne kadın ne de adam vardı. Ordan geçen bir hizmetliye
"Pardon bakarmısınız buraya bir kadın ve bir adam geldımı" diye bir soru yönelttim. "Yarım saattir burdayım hanfendi buraya ne bir kadın ne de bir adam geldi" dedi hizmetli kadın. Nasıl olabilirdi böyle birşey inanamıyorum telefonumu alıp kaçmışlarmıydı.

...

Evet yeni bölümünde sonuna geldik nasıl buldunuz yorumlarınızı yazın 💋 🤍👑

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAÇAK GELİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin