Ja i Julia jesteśmy już trzeci dzień w Seulu. Do tej pory udało nam się odwiedzić sporo koreańskich restauracji i miejscówek, które miałyśmy na naszej liście do odwiedzenia, takie jak góra Namsan, gdzie zrobiłyśmy sobie piknik.
Udało nam się też kupić parę fajnych rzeczy związanych z naszym ulubionym zespołem czyli BTS.
Dzisiaj mamy zamiar połazić na luzie po mieście, porobić trochę fotek i spędzić dzień odpoczywając.
Y/N: Te uliczki są przepiękne.
Julia: Totalnie, bardzo mi się tu podoba.
Y/N: Mi też. Aż nie chce się stąd wyjeżdżać.
Julia: To dopiero pojutrze. Ale i tak będzie fajnie, w końcu będziemy w Busan.
Y/N: Tak, koniecznie musimy pójść na plażę Haeundae Beach.
Julia: I na Gwangalli Beach oczywiście.
Y/N: Jasne. Będzie pięknie.
Julia: Oj tak.
Spacerowałyśmy po mieście około 2 godziny, zrobiłyśmy trochę zdjęć i poszłyśmy coś zjeść na obiad. Potem wybrałyśmy się do Seoul Forest Park.
Julia: Jezu, jak tu jest ślicznie!
Y/N: Bardzo. Nie wiem co powiedzieć.
W parku zrobiłyśmy chyba ponad 100 zdjęć, tak pięknie tam było. Pod wieczór wróciłyśmy do hotelu, byłyśmy okropnie padnięte, nawet nie chciało nam się zjeść kolacji. Od razu poszłyśmy do naszego pokoju, zmyłyśmy makijaże, przebrałyśmy się w piżamy, położyłyśmy się na naszych łóżkach i przeglądałyśmy social media w naszych telefonach.
Julia: O ku**a!
Y/N: Co się dzieje?!
Julia: Jutro RM będzie na evencie w Seulu!
Y/N: Co? Jak? Gdzie?! Jaki event?!
Julia: No normalnie będzie event, na którym ma być RM!
Y/N: Gdzie?
Julia: W dzielnicy obok naszej!
Y/N: Co?! Musimy tam pojechać! No po prostu musimy! Chociaż żeby go zobaczyć.
Julia: Takk! Ale wiesz ile tam będzie ludzi?! W ciul.
Y/N: Wiem. Ale zawsze coś. Musimy tam pojechać! Może akurat nam się uda i go zobaczymy.
Julia: A jakby nam się udało być w pierwszym rzędzie przy tych bramkach?
Y/N: Zarąbiście by było.
Julia: Wtedy na pewno go zobaczymy, bo będzie wychodził z budynku do auta.
Y/N: Dobra, zmieniamy nasze plany na jutro i jedziemy tam. A wiadomo o której to godzinie mniej więcej?
Julia: Podobno między 15 a 17.
Y/N: No i git. To ustalone.
Julia: Tak.
_______________________
Y/N: Ja teraz nie zasnę.
Julia: Też, ale trzeba choć trochę się wyspać.
Y/N: No ja wiem, ale się nie da z tą świadomością że jutro możemy zobaczyć RM'a na żywo.
Julia: Wiem, ale trzeba spróbować.
Y/N: No to dobranoc.
Julia: Dobranoc.