19

848 75 6
                                    

Jeongguk:

Neredesin?
(19.17)

Taehyung bana nerede olduğunu söyle

Taehyung bak zaten sinirliyim sana

Çabuk cevap ver bana

Ah cidden!

Neden beni beklemeden gittin ki?

Yüzün kan içindeydi

Taehyung lütfen cevap ver bana
Görüldü

Kth yazıyor...

Kth:

Jeongguk

İyiyim merak etme

Jeongguk:

Tanrım

Taehyung neredesin?

Söyle bana yanına geleyim

Hem sana pansuman da yaparım

Lütfen nerede olduğunu söyle bana

Kth:

Boşver Jeon

İyiyim ben

Sen de daha fazla endişelenme

Jeongguk:

Taehyung

Bak zaten neden sadece senin zarar gördüğünü düşünüp duruyorum

Bu yüzden de sinirliyim ve inan bana eğer sen nerede olduğunu söylemezsen seni asla rahat bırakmam
Görüldü

Kth yazıyor...

Kth:

Pekala

Konum📍

Jeongguk çevrimdışı

---

Hızlı adımlarla kapısı açık olan apartmandan içeri girdiğimde içimde sadece endişe vardı. Onun ne halde olduğuna dair endişe...

Jimin'in bizi çağırmasıyla oraya ilk giden ben olmuştum ama gittiğimde gördüğüm manzara hiç hoşuma gitmemişti. Çünkü Taehyung sadece yerde uzanırken Vantae ona vuruyordu ve Taehyung bir kere bile ona karşılık vermek için çaba sarf etmiyordu. Bu... Tanrım bu çok saçmaydı. Neden ona karşılık vermiyordu ki? Hadi onu geçtim, en azından ona engel olmaya çalışabilirdi. Bunu bile yapmamıştı. Neyse ki kendime geldiğim an Vantae'yi bizimkilerin de yardımıyla Taehyung'un üstünden almıştık ama yine de Taehyung'un yüzü çok kötü durumdaydı. Bilmiyorum, sadece çok kan olduğu için bana öyle gelmiş olabilirdi ama Tanrım! O an çok telaş yapmıştım ve nasıl düşünmem gerektiğini bile bilmiyordum ki!

Orada Vantae'yi bizimkiler tutarken ben Taehyung'un yanına koşmuştum ama beni umursamadan yerden kalkıp öylece çekip gitmişti. Ben ise sadece arkasından bakmıştım. O an neden peşinden gitmedim bilmiyordum ama onun biraz yalnız kalmak istediği düşündüğüm içindi sanırım. Sonra da ona yazmadım. Tabi bu yazmama sürem bir saat falandı ve ben daha fazla dayanamayarak ona yazıp yerini öğrenmiştim.

You're Fine With Me | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin