°4°

411 35 123
                                    

Kazutoraya bu güne kadar yaşadığım her şeyi anlattım Baji'den hoşlandığımıda elbette ağazı açık dinledi arada da sövdü.

K:chifuyu...niye bana daha önce anlatmadın ?

C:kafam o kadar karışıktıki sana anlatmak aklıma bile gelmedi.

Biraz daha konuştuktan sonra bir işi olduğunu söyleyerek kalktı

C:kazutora bak kimseye anlatmak yok sadece ikimizin arasında

Onaylar anlamda kafa salladı ve gitti.

Ders çalışmam lazımdı... boşver kimin umrundaki zaten derslerimde sınavlarımda bk gibi, çalışsam ne olucak ? Anlaşılan aşktan da akedemik başarıdan da yana yüzüm gülmüyordu(cümle kuramadım :q)

Bajiye dışarı çıkıp gezip gezemiyeceğimizi sorma kararı aldım çünkü neden olmasın, aşık olduğu adamla kanka olarak gezmeyende ne biliyim.

Chifuyu-Baji

C:baji bu gün müsait misin? müsaitsen dışarı çıkalım.

B:tabii müsaitim uzun zamandır görüşmüyorduk saat 16:00'da atacağım konuma gel.
* konum *

Baji-sanın davranışlarında bir gariplik vardı ama...normalde bana bu kadar cana yakın davranmaz.

***

Bajinin attığı konuma geldim ama burası çok tenha bir yerdi bir şeyler ters gidiyordu buna eminim çıkışa doğru ilerliyiceğim sırada baji çıka geldi saçını toplamış , yüz ifdesinden anlaşıla bileceği gibi kötü bir şey olduğu görülüyodu bana doğru geldi.

B:Özür dilerim ama yapmak zorudayım.

Ben birşey diyemeden yumruğunu yüzüme geçirdi ve bir yumruk daha  bir tane daha...Kolumu kaldırmaya halim kalmamıştı ama tüm birikmişler ve şuan olanlar sayesinde bir anlık gücümü toplayıp sert bir yumruk geçirdim sonrası karanlık...

***
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim kolumda serum yüzümde sayısız bandaj yanımdaki koltukta uyuyan bir baji vardı. Olanlar aklıma gelince ağlama isetğimi bastıramadım, neden yapmıştı bunu ? Ben ona o kadar değer verirken hiçmi değerim yoktu onun gözünde ? Bu arada bajinin uyandığını bile fark etmemiştim hızlıca göz yaşlarımı sildim.

C:niye yaptın bunu ?

B:özür dilerim ve herşeyi anlatıcam hastaneden bi çıkalım

C:şuan bilmek istiyorum baji herşeyi anlat

B:tamam anlatıcam ,senle konuştuktan sonra beni biri aradı seni dövmemi aksi taktirde Heather'in ellerinde olduğunu ona iyi olmayan şeyler yapacaklarını söyledi

C: a just wanna feel something

B: bir şeymi dedin ?

C:iyi yapmışsın iyiki beni dövmüşsün Heatherine bir şey olmamış şimdi çık odadan baji yanlız kalmak istiyorum.

Bir şey demeden çıktı zaten ne diyecektiki ?

Baji çıktıktan biraz sonra Heather gelmişti odaya.

H:çok özür dilerim chifuyu benim yüzünden böyle oldu çok özür dilerim.

Dedi ve ağlayarak odadan çıktı o tam bi melekti diye düşündüm.

***

Evett ybnin sonundayız yorumlarınızı bekliyorum harika yorumlar yapıyosunuz (*・x・)/

Bölümü beğendiniz mi ?

Gidişat nasıl ?

Oy sınırı koymuyorum bu kez

Yb görüşmek üzere (。>‿‿<。 )

°Heather°•Bajifuyu•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin