°5°

391 30 53
                                    

Kazutora nefes nefese odaya girdi "ne bu halin kazu önemli bir şey mi oldu?"dedim.

"Çok önemli şeyler öğrendim" "bi soluklan anlatırsın"dedim ve masadaki bardağı ona uzattım "hani Bajiyi Heather'e birşey yapmakla tehtit etmişlerdi ya bunların hepsi Heather'in oyununun bi parçasıymış sırf bajiyle senin arkadaşlığını kıskandı diye seni dövdürtmüş kendisi şeytanın ta kendisi" dedi sinirli çıkan sesiyle

Hani demiştim ya o tam bir melekti diye kazutora haklıydı o şeytanın ta kendisiydi ama benim adımda Chifuyuysa o oros*uya hadinini bildiririm, şu hastane yatağından kalkınca ilk işim onun saçını elime dolayıp kafasını duvara vurmak olucak "ne ciddi misin ?" "Valla bile yemin ederim" "sen bunu nasıl öğrendin ?"

"Bizim toman'dan bazı kişiler white dragon'dan(harika işim uydurulur👍)  bilgi fln getiriyor, anlıyacağın köstebek , çetenin lideri Heather'in abisiymiş Heather'de kıskandığını abisine anlatmış , abiside bu planı yapmış gerisini biliyorsun zaten bizim köstebekte bunu bana olay olduktan sonra anlattı tch tch " duyduklarım karşısında adeta şok olmuştum  "bunu baji'ye anlattın mı ?" "Hyr anlatmadım ama anlatıcam geri zekalı arkadaşıma" "söyle söyle akıllasın geri zekalı arkadaşın" buna karşı kıkırdadı  "ben büfeye inicem istediğin bir şey var mı ?" "Bir tane şekerli kahve alır mısın" dedim ve çantamdan çıkarttığım parayı uzattım "tabii ama ben ısmarlıyıcam" kazu'nun inadı inattır o yüzden zorlamadım "birazdan gelirim o zamana kadar dinlen" dedi ve gitti.

***
(1 hafta sonra)

1 gün daha hastanede yatıp çıkmıştım eve geleli 6 gün fln oluyordu bu sürede kendimi baya toparlamıştım. Take'de bu süreçte bana elinden geldiğince yardımcı olmuştu. Toman'dakilerde ziyarete gelmişlerdi onlarada olayı anlatım.

(Kazu)"herşey mikeyin suçu"
(Mikey)"lan ben ne yaptım bi çakarım görürsün kimin suçu" "öyle mii zaten git Heather bozuntusuyla flörtleş diye ben dedim baji'ye" "o bu kere arkadaşım sap kalmasın diyeydi nereden bileyim geleceği mi görüyorum" (takemichi)"bana söyleseydin bi bakıp gelirdim" (chifuyu dışında herkes şok içinde takemichi'ye döner)"şaka lan şaka mal misiniz nasıl geleceğe gidiyim" herkes gülüyodu bende katıldım bol gülüşmeli bir gece geçirdik saat geç olduğu için kalktılar. Onları geçirdikten sonra biraz telefona baktım sonrada kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Baji'den

Bu gün kazutora beni çağırmıştı hala chifuyu'ya vurduğum için vicdan azabı çekiyorum, göğsüm ağrıyor, niye yapmıştımki niye Heather yerine onu seçmiştim diğerleride benle konuşmuyordu (sana az bile yapıyorlar or*spu baji nys ileriki bölümlerde mutlu yaparım sizi)

***
Kazu'nun çağırdığı yere gelmiştim onu bekliyordum Kazutora'yı gördüğümde el salladım oda bana salladı ve hızlıca yanıma geldi "Baji bak şimdi çok önemli şeyler söyliyicem beni iyi dinle" *kazu baji'ye olayları anlatır*(kesinlikle yazmaya üşenmedim :p) ben ne yapmıştım,hemen chifuyu'dan özür dilemem lazımdı o Heather sürtüğüne bu yaptıklarını ödeticektim.

Bu bölümlük bu kadar

İlham perilerim gelmediği için yazamadım çok sorry

Oy ve yorumlarınızı ekisik etmeyin

440 kelime 

Yb'de görüşmek üzere [UwU]

°Heather°•Bajifuyu•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin