°final°

333 26 53
                                    

Ben geldimm

Baji'nin bakış açısından

'Eskiden'- eskiden den kastım aramız açılmadan öncesi- olsa herzaman buluştuğumuz sahile gelmiştim.Biraz erken gelmiş olucamki etrafta chifuyu'dan eser yoktu.

***
Banklardan birine oturmuş onu bekliyordum 5-10 dklık beklemenin ardından uzaktan belli olan altın sarısı saçlarıyla bana doğru gelen bir fuyu vardı.

Uzun zaman sonra -2-3 gün gayet uzun zaman bence- bir anlığına nefesim kesildi , kalp atışlarım hızlandı sahi hangi arkadaş birbirini görünce nefesi kesilir?

"Bajii.." dedi sonunu uzatarak "..biz buraya neden gelmiştik bekle bi düşüniyim" onun bu şapşalca halleri komiğime gitmişti "heh hatirladım"
Üzerime doğru yürüdü ellerini yüzümün iki yanına sabitledi gözlerimin içine bakrak
"Ya benimsin yada karatoprağın"dedi.










Şaka şaka :p

" ya beni böyle kabul edersin yada beni hayatından silersin"dedi ve demesiyle dudaklarını dudaklarıma baştırdı bunu beklemiyordum ama şokun etkisinden çıkıp üstünlüğü aldım alt dudağını kavrayıp emdim oda acemice üst dudağımı emmeye çalıştı...
Yazardan

Chifuyu baji bu olaydan sonra sevgili olmuştu. Takemichi hala bu planın nasıl işey yaradığını düşünüyodu.

-son-

Bu kurgu tamamen anlık gelişti okunucağını falan sanmıyodum evet kitap cringe ama bu ilk yazma deneyimimdi yeni bir kurgu yazmayı düşünüyorum eğer yazarsam burda belirtirim

He bide yorum yapmaya çekinmeyin 3 yıl sonra okuyup yorum yapsanız ölmezsem yine cevap veririm.

Her iyi/kötü şeyin bir sonu var

Sa-yo-na-ra

°Heather°•Bajifuyu•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin