Multimediada Çağlar ÖZSOY
Keyifli okumalar. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen o güzel ve değerli yorumlarınızı benden esirgemeyin. Hepinizi çok ama çok seviyorum.
***
Babam gelene kadar oturduğum yerden gökyüzündeki yıldızları izleyerek düşündüm.
Ben hayatım boyunca hep bu anı merak etmiştim. Babam acaba beni ona verir mi ? Diye hep düşünmüşümdür. Verir mi peki ? Vazgeçer mi kızından? Benden vazgeçer mi ? Emre bırakır mı peki beni ? O'da benden vazgeçer mi ?
Çıldırmamak elde değil. Ben bunları düşünürken kapının açılmasıyla düşüncelerim dağıldı.
"Meriç sizinle değil miydi ?" Dedi babam Emre'ye.
"Hayır. Mesaj atıp gelmeyeceğini , eve geçeceğini söylemişti. "
Salona geldiklerinde ben hala aynı pozisyonda oturup camdan dışarıya bakıyordum.
"Burada mıydın ? " Diye sordu babam yanıma gelerek.
Ağır hareketlerle başımı onların olduğu tarafa çevirdim.
"Meriç sen iyi misin ? Bu halin ne ? Gözlerin kıpkırmızı. " Dedi Emre endişeli çıkan sesiyle.
"Biliyorsun değil mi ? " Dedim sakin çıkan sesimle babama bakarak.
"Neyi meleğim ? Neyi biliyorum. ?"
"Numara yapma baba. Azmi abi mutlaka söylemiştir bugün bana yardım eden adamı. " Dedim albümü ona uzatarak.
Albümü elimden alıp bir kaç fotoğrafı inceledikten sonra derin bir nefes alıp verdi.
"Düşünmeye ihtiyacım vardı meriç. Sana anlatmakta çok tereddüt ettim. "
"Nereden öğrenmiş peki beni. "
"Biliyorsun Levent annenin eski bir dostu. Haliyle babanı da tanıyormuş. Babanla hala buluşup konuşuyorlarmış. Levent bu zamana kadar annenin hatırı için babana senden bahsetmemiş ama artık dostuma bunu yapamam diyerek babana herşeyi anlatmış. Baban bir hafta kadar önce şirkete geldi ve seni alacağını söyledi. "
"Beni O'na vermeyeceksin değil mi baba? "
"Birisi ne olduğunu anlatabilir mi?" Dedi Emre araya girerek.
"Meriç sana sonra anlatır. " Dedi babam Emre'ye bakarak.
"Babanda kendince haklı Meriç. Bana ne dedi biliyor musun ? Empati yap. Ya Meriç senin öz kızın olsaydı ve onun varlığını yeni öğrensen onu benden almak için uğraşmazmıydın dedi. Ben bir haftadır bunu düşünmekten kafayı yiyeceğim artık meleğim. "
"Soruma cevap vermedin baba. "
"Meriç ben çok düşündüm kızım. Babanın da seninle vakit geçirmeye hakkı var. Seni tanımaya hakkı var. "
"Beni ona vereceğini mi söylüyorsun ? " Dedim gözümden bir damla yaşın firar etmesini engelleyemeyerek. İlk defa ağlıyorum sanırım hem de öz babamla yaşayacağım için...
"Zorundayım Meriç. Lütfen beni de anla. "
"Herşeyi zamana bırakamaz mıyız baba ya da gidelim buralardan. Gerekirse başka bir ülkeye gidelim baba. Zaten biz Türkiye'ye geldik bütün aksilikler bizi buldu. "
"Zamanlık bir işi kalmadı artık bunun Meriç. "
"Sen hep demez misin? Herşeyi zamana bırakın zamanla herşey çözülür diye. " Dedim sesimi biraz yükselterek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Fısıltı
Teen Fiction17 yaşındaki bir genç kız hayatında değer verdiği insanları teker teker kaybedecek ne yapmış olabilirdi ki... Tabikide hiçbir şey yapmamıştı. Yoksa yapmış mıydı? Peki hayat neden onu hep en sevdikleriyle sınamaya başlamıştı? Hayat o doğarken bile on...