Part12🍂day 12🦋(ur father sell u)

886 91 4
                                    

پێش ئەوەی بخەویت ئەمەوێت بیرت بێنمەوە تۆ کەسێکی تایبەت و باشی پریت لەتواناو هێز
شەوشاد...

🤍🍃
{Gringtren part}
Pov:in park sami 5:00 evening
احمد:وەرە کەمێک دادەنیشینو قسە دەکەین (بە جدیەوە)
سەهێڵ:باشە بەڵام تۆ سەرەتا مەرجەکانت بڵێ دواتر من دەیڵێم
احمد :باشە
احمد:یەکەم ئێمە وەک هاوسەر ناژین پێکەوە وابزانە ئەو کارە بە زۆریە تەنها لەبەر دایکم کە نەخۆشە
دووەم :هەرگیز نەکەی لێم نزیک بکەویەوە تەنها ئەو کاتەی لەلای دایکموانین
سێیەم:گرنگی نادەم هەستت چۆنە هەرگیز تۆم خۆش ناوێ
چوارەم:وەک هاوسەرێکی بەختەوەر لەلای خێزانەکانمان ڕەفتار دەکەین وە ئەگەر بزانم گوتوتە ئەوان دەتکوژم(بە چاو نەترسیەوە،وەک بڵێی ئەو پیاوە کوشتنی زۆر لەلا ئاسانە )
پێنجەم:مافی خۆمە هەرشتێک بکەم کە دەمەوێ وە هەرکاتێک دەچمە هەر کوێیەک پەیوەندی بە تۆوە نیە
شەشەم:دەبێ هەموو ژەمەکانم بۆ ئامادەبکەی و ناڕەزایی دەرنەبڕی .(بە
توندیەوە)خاستەن بەیانیان ئەگەر هەڵنەستی سزا دەدرێی
حەفتەم:بۆم هەیە هەرشتێکت لێ بکەم کە دەمەوێ
تەواو ئەوە مەرجەکانی من ڕای خۆت بڵێ لەسەر مەرجەکانو پاشان
مەرجەکانی خۆت بڵێ
سەهێڵ:ئم(بە دڵپریەوە،وای دەزانی وەک خێزانێکی بچوک دەژین لەگەڵ ئەو کەسەی خۆشی دەوێ بەڵام چارەنووس لەدەست کەس نیە جگە لە خودا ئەو باشترینت بۆ دادەنێ کێ دەزانێ بەیانی چی رودەدا .)
سەهێڵ:باشە  مەرجی یەکەمت بیرۆکەیەکی زۆر باشە
مەرجی دوەمت من هەرگیز نامەوێ لێت نزیک ببمەوە گرینگ نیە(بە بێ منەتیەوە)
مەرجی سێیەمیش منیش تۆم خۆشناوێ (پێچەوانەی دڵی کچێکی سەرسەختە هەرگیز چۆک دانانێ بۆ کەسێک ئەوی نەوێ)
مەرجی چوارەم بۆ مەگەر تۆ کێی تا بمکوژی ؟من بەدڵی خۆم رەفتار دەکەم(بە بێ منەتیەوە)
احمد:(دەمارەکانی ملی دیاربوون لە توڕەییان بۆئەو وەڵام دانەوەی)

احمد:دەزانی چیە ئێمە هەردوکمان دەزانین کە کارەکە بە زۆریە ئەگەر
دەتەوێ ڕازی مەبە بەڵام دڵنیابە باوکت دەتکوژێ ئەگەر ناموسی لە کەدار بکەی و تەڵاقت بدەموە یان ڕازی نەبی بە هەمان شێوە ناهێڵێ بچیەوە بۆ خوێندنەکەت (بە گاڵتەجاریەوە)یەک بێ فەرمانی و مردنت دەبینی .
سەهێڵ:بۆ تۆ چی باوکم لەسەر تۆ وام لێبکا کوڕی کێی تۆ ها ؟!(بە بێ منەتیەوە)
احمد:کوڕی ئەو پیاوەم کە باوکت ملیۆنان پارەی قەردارە باوکت کەسێکە کە پێشتر قوماری کردوە باوکم لەبەر خوشکەکەی کە دایک تۆیە خۆشی ویستوە پارەکەی بۆ داوە کە تۆش لە دایک بووی تۆ بۆمن دیاریکراوی وەک پارە دانەوەی باوکت ،تۆ هیچ نی کاڵایەک نەبێ باش بزانە ئێرە کوردستانە ژیان ژیانی دەوڵەمەندەکانە و کەس بۆی نیە لە قسەمان دەرچێت(ماڵی سەهێڵوان باری داراییان باشە بەڵام ماڵی باوکی احمد وەک ملیۆننێر وان لە کوردستان دەستیان لە هەموو شوێنێک دەروا)
سەهێڵ:چۆن بتوانم باوەڕت پێ بکەم ؟(بە تیژیەوە)وە باش بزانە هەرگیز ناکەومە داوی دەوڵەمەندێکی پیاو کوژی وەک تۆ .خودا ئەگاداری کردەوەکانتە گرنگی نادا دەوڵەمەندی یان هەژار(بە توندیەوە)

🍂🕊~{وەسیەت 𝐰𝐢𝐥𝐥𝐬}~🍂Onde histórias criam vida. Descubra agora