[Martin]
má přijít laura. ale ne zamnou,za davidem. nějak moc se baví..ale jestli ji david pomáhá na me zapomenout,tak proc ne.M: bracha?
D: yes?
M: kdy má dojít?
D: cerka za půl hodiny,proc?
M: jen tak se ptám.
D: aha,oka.[Laura]
jdu za davidem, ale bude tam i martin,což mi je lehce nepříjemné,ale tak zvládnu to! musim!
už jsem u dveří,chvíli váhám jestli se na to mám vysrat. LAURO nebuď srab! zvonim a doufam ze mi otevře David a ne Martin. David naštěstí!
D: zdar kocko!
L: ahoj Davideeeobejmula jsem ho a on mi to oplatil.
L: jak ses měl?
D: a tak znáš to. hudby až nad hlavu.vejdeme do obýváku a tam sedí Martin. naše oci se na setinu střetli.
L: co si rikal?
D: ze mám hudby nad hlavu!
L: no vidíš. aspoň někdo si na me udělá čas když děla hudbu.v tom se martin na me otočil,chvíli na me koukal a pak odesel.
D: to si udelala schválně?
L: možná?
D: ty jsi teda případ.
L: no co? nechci ho tu.
D: jasný no. nechces objednat pizzu? platím.
L: jakou?
D: Hawai?
L: beru.
D: dáme víno a pustíme písničky?
L: dobre?
D: čeho se bojis?
L: ne ničeho.víno? a písničky? davide toto smrdí.
D: tak co chceš pustit?
L: neco od vás.
D: dobre.chvíli hrála písnička a davidovi volala borka ze pizza je dole.
D: tak ja jdu.
L: utikej.v tu chvíli zacla hrát Martinova písnička Sám sobě nepřítel. moje oblíbená. zacla jsem si zpívat. nahlas. po chvíli se ke mne přidal druhy hlas. byl to on.
M: teď jebe mi, sám sobě nepřítel,enemy.přidal se a ja automaticky přidala.
L: ale musim neco říct vám..
M: když nedělám hudbu chcipam.L: jak jinak.
M: lauro ty znáš slova normálně.
L: znám no.
M: musíš být nepříjemná?
L: poslal si me doprdele Martine!v tu chvíli martin přišel ke mne blíž a poseptal mi do ucha:
M: pro tebe grey.
začíná to být zajimave.
ČTEŠ
I am with you✔️// ff grey256
Fanfictionmiluje martina,a nesnáší davida. to se později změní a bude si muset vybrat. Martin nebo David?