[David]
marin me vyhodil super,to jsem přesně potřeboval. nejhorší na tom je,ze nemám kam jit. jakoze vůbec nikam.[Laura]
přišla jsem domu a první co udělám je, ze sebou seknu do postele. nemám náladu absolutně na nic. je mi smutno,ale ja to zvládnu,věřím si. rozhodla jsem se jit do sprchy. sprcha je pro me uplne největší safe place.po sprše si jdu udělat jídlo..no jídlo,spis jenom takovou lehkou svačinu a to jsou jahody s bananem. je to dobrý,sladký a hlavně zdravý..moc mi nechutnaj sladkosti.
chvíli si tak jim svoje jídlo ale v tom mi přišla zprava.
David: dojdu za půl hodiny.
L: jasný
mam chvíli na to se upravit..ale ne,seru na to, dam si jenom tilko a šedý tepláky a vlasy si dam do drdolu.
_______________________________
david už je tady..před minutou došel .
L: das si neco?
D: nejakej chlast potrebuju.
L: proc? nemůžeš furt pit davide
D: martin me vyhodil
L: c-coze? jak jako vyhodil?
D: no řekl ať už se nevracim
L: a co se stalo?
D: no pohádal jsem se s nim..skrz to rano..no vždyť víš..
L: takže kvůli mne? toto tak nemuzu nechat.rychle jsem se zvedla a šla jsem rovnou do auta. vzala sem davidovi klíče abych se tam dostala. tal snad bude doma.
vystupuju z auta a před sebou vidím barák ve kterém bydlí martin a david,teď už teda jen martin.nevím jestli je to dobre tam jit ale přece nebude david bez domova ne?
otevíram dveře a vycházím do kuchyně.hned slyším z pokoje větu "rikal jsem ti ať se nevracis ty kokote. jsi si za Laurou„. aha..dobre? nebudu to řešit. jakmile jsem u Martina u pokoje tak zatukam a hned vejdu.
L: martine?
M: lauro? co tu chceš?
L: přišla jsem s tebou neco probrat.
M: jestli je to david tak rovnou pal do pice.
L: jo jde o davida ale vyslechni me aspoň. U me zůstat nemůže.
M: proc nemůže?
L: nechci ho tam.
M: a to jako proc? lauro ja tady s nim nebudu.
L: on by se na me lepil..a to ja nechci.
M: lepil by se na tebe? jako jak?
L: no vždyť víš..
M: jezis marja komplikuješ to. dneska si ho tam nech a zitra si ho vyzvednu.
L: dekuju martine.
M: jojo jasný.
L: a co to..no nic,jdu,měj se.
M: cau.v hlavě sem měla tolik myšlenek. Martin je hrozne divnej člověk..nebo divnej..naladovej hrozne..no to je jedno.
hello,jen bych chtěla říct ze budu používat písničky který jsou u greye nové protože z těch starých se moc dobre nevybírá😅
ČTEŠ
I am with you✔️// ff grey256
Fanfictionmiluje martina,a nesnáší davida. to se později změní a bude si muset vybrat. Martin nebo David?