I'm having a good time with you

313 5 0
                                    

[Laura]
Ráno jsem se vzbudila vedle Davida?Co ten tady děla? sakra! oblečení! odkryla jsem se. dobrý oblečení mám...chvíli jsem ještě přemýšlela co se stalo,a o chvíli později se David probudil.
L: davide? co děláš v me posteli? a proč si tu spal?
D: no nevim proste sem tam usl
[David]
proste sem tam usl..ne neusl jsem tam jen tak...potom co usla,tak sem sel za ni,a koukal jak spi,hladil sem ji ve vlasech...kurva něco k ni cítím...ale absolutně nevim co mám delat...znam ju jen 4 dny...

L: ale nic mezi nama nebylo ne?
D: jezis nee
L: no dobře..no hele půjdu se najíst,chceš něco?
D: noo tak jo
...
L: co si das?
D: tak vajíčka?
L: okej. udělám to,a ty sed.protože by to nedopadlo dobře
D: okej

[Laura]
jediný, co si včera pamatuju,je to,ze sem Davidovi něco chtěla říct...ja přesně vim co..ale ,jak mu to mám kurva říct...dneska to ještě nechám,a zitra se odhodlam no..
L: tak je to hotovy
D: dekuju moc
L:jj,a kde jsou ostatní?
D: včera večer odjeli...když si chlastala v parku
L: ou aha...

už jsem dojidala,david už měl dojezeno davno.
vzala sem talíře a zacla jsem umyvat nádoby,ale v tom david
D: co si mi vlastně chtěla rict včera?

no do haje
L: no...jak to rict...je mi s tebou dobře,a nevim no...

tak toto je komedie
D: aha

to je vsechno co na to řekne? aha??

D:je mi stebou taky dobře Lauro

cute
dal sem umyvala nádobí a po chvíli sem na mých bocích cítila něčí ruce,jen sem se nad tím usmala..najednou sem cítila jeho dech u mého krku..
L: Davide?Co to děláš(usmala sem se)
D: víš..je mi s tebou vic než dobře..a vyvolavas ve mne divne pocity...
L: jaké pocity? povidej..(otocila jsem se na nej)

v tu chvíli se mi přisal na rty,a posadil na linku..hmm ze by sex na lince?sundal mi triko,pod kterém sem nic neměla,takže se mu mohl naskytnout pohled na moje prsa.po chvíli si ho sundal taky..hned po jeho triku slo moje spodní oblečení dolu..a jeho taky samozřejmě.jemně do me pronikl,a já zacla vzdychat.

L: můj boze...ahhh

po chvíli začal prirazet vic a vic a do mého těla zacla prostupovat nepopsatelna rozkos..
L: D-da-davide!!
D: typico..ahh

a sex je done🫶



ckfkdkdk omg
ahoj

I am with you✔️// ff grey256Kde žijí příběhy. Začni objevovat