you don't see but you hear

255 6 0
                                    

o 2 měsíce později...

[Laura]
s davidem se pořad nebavim..několikrát mi volal,psal jestli někam nezajdem,ale já ho ignorovala.. za to jsem se ale zacla bavit s jeho bráchou martinem..je to strašně fajn kluk..beru ho jako mého nejlepšího kamose..prave teď sedíme spolu u počítače..jo..budeme mít písničku..je to pro mě něco nového.nikdy by mě nenapadlo ze prave teď budu sedět vedle někoho slavného,a být u nej na featu..
M: tak jo..teď zkus zaspivat svoji část
L: marto ale já se bojim..já to nikdy nedělala. co když se to nebude nikomu líbit?
M: ale laurinkoo,nedelej scenky..jsi úžasná..a teď to zazpivej ať můžeme mít volno...
L: no dobře....
copak to nevidíš?tu jiskru mezi námi..asi to nevidíš..proto pisu  mezi řádky..třeba o tom uslysis..uslysis jednou hlas naši dcery..kterou pro nás stvořis..lasko ty to nevidíš?jsem zamilovana do osoby,která o tom nevi..ale brzo uslyší..hlas své budoucí ženy...
M: omg lauriii! to je dokonalý
L: já nevim...
M: je to dobrý. pojď zamnou
L: víš ze te mám rada?

hned jak to slyšel tak me obejmul..achjo..to je tak super člověk..ještě chvíli si povidame ale najednou slysim
D: martine? kurva bracho?!
L: david??co tu děla david?
M: já nevim...no sem v pokoji co chceš?

otevřel dveře od pokoje,kde jsem i já.
D: no já jen ze- em lauro?
L: davide?
D: co ty tu děláš?
L: no..budu mít s martou písničku..takže tu připravujem věci nějaký...
D: jaj no ok. jo a martine? nemohl bych u tebe být par noci? prosim
M: a co ta tvoje? to si se s ni jako rozešel nebo co?
D: no..jo
M: ou aha..no..tak se tu ubytuj..pokoj mas furt stejnej
D: jo diky

a v tu chvíli zabouchl dveře a sel k sobě do starého pokoje..
L: achjo..
M: furt s nim nemluvis?
L: furt ne..a teď budu muset,pokud tu bude..
M: to nějak zvládneš no...
L: hele já už budu muset domu,je pozde..
M: jo jasne,tak já te půjdu doprovodit ke dveřím,jo?
L: není mi 5,zvládnu to
M: hehe,dobře..tak pa. a dej vědět jak dojedes domu!
L: paa,jo dam neboj se.

vejdu ze dveří od martina,a jdu směrem k botam a tsm david..
D: už jdeš dom?
L: jo
D: lauro?
L: no?
D: proc mi neodpovidas,a nezvedas telefony?
L: neměla sem čas
D: 2 měsíce? 2 měsíce v kuse? vážně?

v tu chvíli zvýšil hlas
L: davide nervi. uslyší to martin a nedopadne to dobře. pojď aspoň ven se vyrvat.

venku
D: no takže? co mi k tomu reknes?
L: k čemu zas?
D: proc mi neodpovidas a nic
L: kurva,tak něco mezi nama bylo,a ty mi pak oznamis ze mas holku? jako promin ale nepřijde ti to blby?
D: lauro..teď mě poslouchej. měl jsem holku.ale ty si mě proste přitahovala tak strašně moc,ze bych byl schopnej udělat vsechno,jen pro to abych te měl,už to chapes?!
L: ale podvedl si ji! a já se s takovyma lidma nebavim..já na to nemám! zdar

rozebehla jsem se k autu,a jen poslouchala jak david rve ať stojím.sedla jsem do auta,a cinkla mi zprava..neznáme číslo?(NMČ)
NMČ: tak ty ses do toho davida pěkně pustila..no hezky

a kurva.

I am with you✔️// ff grey256Kde žijí příběhy. Začni objevovat