.2

26 2 0
                                    

Sanırım kapıyı kilitlemeyi unutmuştu bu yüzden bizde içeri girdik. Ama gördüğümüz şeyler inanacak gibi değildi. Georgia nın önünde bir portal vardı ve bu portala bakarsak her yerde dondurma vardı. Ivy ile bakıştık. 

-Ne oluyor burada böyle, bunu Ivy ile aynı anda söyledik. Cips, kola, kilit diyebilirdim fakat bundan daha önemli işler var gibi görünüyordu.

-Durun açıklayacağım ama lütfen beni dikkatli dinleyin ve lütfen bunları kimse ama kimseye söylemeyeceğinize söz verin.

-Söz.

-Söz.

-Peki anlatıyorum o zaman, Georgia bunu söylerken aynı anda kapıyı kapattı ve birilerinin olup olmadığını kotrol etti.

-Benim Diana adında bir arkadaşım var ve bu makası ailesi ile tatildeyken deniz kenarında buldu. Ona çok sıra dışı geldiği için makası saklamayı düşündü. Bir gün çok canı sıkıldı ve makasla oynamaya başladı. Makası iki kere açıp kapatınca önünde bir portal belirdi. Çok korktu ama ailesine bunu söylerse makası elinden alırlardı ve Diana bunu isitemedi bu yüzden saklamaya karar verdi ayrıca portalın nereye gittiğini merak etmişti. Gördüklerini ilk bana anlattı ama ben ona inanmamıştım fakat benim yanımda portalı açınca inandım.O  aralar Diana kendine yeni hobi bulmak istiyordu ve bu portal onun hobisi olabileceğine karar verdi. Arada beraber evrenleri geziyorduk. Diana biraz korktuğu için sadece benimle geziyordu. Ama o gün ben olmadan portalı açıp gezmeye başladı sanırım. Bi daha onu göremedim. Ailesi onun için çok endişeli polisler hala onu arıyor. O gittiğinde odanın ortasında makas duruyordu o zaman anladım ve yanıma aldım. İki yıl geçmesine rağmen hala onu arıyorum. Pes etmeyi düşünmüyorum. Ama bana yardım ederseniz işim kolaylaşak lütfen yardım edin.

Ivy ye kaş göz hareketi yaparak ne dersin dedim. O da bana olur anlamında başını salladı.Sevindim ama Georgia nın anlattıkları sevincmi hemen ele geçirdi. 

-Bu evren sanırım dondurma evreni, ha bu arada unutmayın her evrenin farklı kuralları var.

Portaldan içeri girdik. Burası bir sokak ortasıydı. Hemen hemen her yerde dondurmacı vardı ve burası çok sıcaktı. Bu yüzden dondurma almayı önerdim herkes tamam dedi. Ama buranın nasıl kuralları vardı önce bunu öğrenmeliydik. Georgia nın dediğine göre ışınlandığımız yer evrenin başlangıç noktası olurmuş ve hep arkamızda duvar olur ve o duvarda evrenin kuralları yazarmış. Gördüğüme göre eğer dondurma alırsak o dondurmayla fotoğraf çekemliymişiz ayrıca dondurmacıya selam vermeliymişiz yoksa bizle asla konuşmazmış. Bir diğer kural ise en az 1 kez deniz kenarına uğramalı ve orda dondurma yemeliymişiz. Buranın dondurma evreni olduğunu düşünürsek kurallar mantııklıydı. Ama bana ilginç gelen şey burada para diye bir şeyin olmamasıydı. Boş verip dondurmaları almaya gittim ve aldım hemen bir foto çektik  

 Boş verip dondurmaları almaya gittim ve aldım hemen bir foto çektik  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ivy den: Sırf bunları Flrxia yalvardığı için yapıyordum. Yoksa bunların hiç birini yapamzdım. Neden bu kıza yardım ediyor arkadaşını arıyorduk ki? Onun arkadaşından bize ne? Her neyse Georgia bize kuralların yazdığı yerin altında bu evrende kimlerin yaşadığı yazdığını söyledi ve orayı kontrol ettik. Tabikide Diana diye bir isim yazmıyordu. Durduk yere sinirlendim. Ama nedeni yoktu. O sırada Georgia birden durdu ve baylıacakmış gibi oldu.


Bu bölümün sonu

oEVREN KAPILARIoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin