(Bu yazıyı şarkıyı dinleyerek okuyabilirsiniz çünkü şarkı yerine koyabileceğim bir şey yoktu iyi okumalar <3)
Flrxia ile Georgia nın yanına gidip onu tuttuk yoksa bayılacaktı yakınlarda ki bir dondurmacıda su satılıyordu o yüzden Georgia için suyun iyi geleceğini düşündüm. Filmlerde bayılan kişilere tokat atarak ya da su atarak uyandırırlardı. Tokat atmayı tercih ederdim fakat büyük ihtimal Flrxia buna izin vermeyeceği için su atmayı mantıklı buldum. Flrxia Georgia yı tutarken ben su aldım ve Georgia nın yüzüne bütün suyu boşalttım ve şıp diye kalktı. İşe yarayacağını biliyordum. O sırada bana Flrxia dik dik bakıyordu. Fakat çok umursamadan Georgia ya nasıl olduğunu sordu. Georgia cevap veremeden elini diğer cebine attı ve rahatladı.
-Özür dilerim çocuklar sizi biraz korkuttum sanırım. Sadece anahtarı hep aynı cebime koyardım bu sefer başka bir ccebime koymuşum anahtarı düşürdüğümü sandım ve korktum.
-Ya anahtar düşerse ne olur?
-Sonumuz Diana ile aynı olur size dedim ya odanın ortasında anahtar duruyordu o anahtarı düşürdüğü için portalı açamadı ve çıkamadı.
-Bu çok korkutucu.
-Ve çocuklar sanırım artık evren gezmeye biraz ara vermeliyim biliyorum daha bugün başladınız ama ben hiç 2 yıl boyunca mola vermedim. Bir ay kadar mola vermeyi düşünüyorum. Bu süreçte sizlerde biraz daha evrenler hakkında daha çok konuşma şansımız olacak. Normalde arkadaş gruplaından nefret ederim size hızlı ısındım ve sizleri seviyorum beni bu işte yalnız bırakmayın sadece mola vereceğim.
Bunu duyunca biraz üzülmüştüm . Ama neden? Sanırım bende arkadaş grubuna ısınmıştım. Hemde tam 1 günde bu imkansız gibi bir şeydi ben insanları sevmezdim ne olmuştu da Flrxia dışında başka kişileri sevmeye başlamıştım. Bunda bir gariplik olduğu için telefonumda notlara tarihi kaydettim ve neden olduğunuda notlara yazdım. Benim için öenmli olan şeyleri notalara tarihiyle birlikte yazardım.
O sırada aklıma yaz tatiline girdiğimiz geldi ve sevindim 1 ay sonra bile 2 ayımız kalıyordu. Her neyse Georgia bu günlük bu kadar yeter hemen molaya girmek istiyorum diyip portalı açtı ve içeri girdik. Biz geldiğimizde tam da öğle arası bitti. Hemen sınıfa girdik.
Okul Biter
Okul bitince hemen Flrxia nın yanına gittim ve bugün takılalım mı, dedim. Oda olr dedi ve deniz kenarına gitmek istediğini söyledi. Bende tamam dedim ve çantalarımızı hazırlıyorduk.
Flrxia nın çantası ve kombini:
Ivy nin çantası ve kombini :
1 ay diğer bölümde olacak. (yazım yanlışları yapmışım özür dilerim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oEVREN KAPILARIo
ActionÜç kız birlikte arkadaşı Diana yı ararlar ama bu süreçte karşılarına pek çok engel çıkar. Kızlar arkadaşını evrenler arasında kaybettiği için evrenleri gezmeye başlarlar. Fakat her evrenin farklı kuralları vardır. Kızlar oldukça zorlansa da asla pe...