Deniz kenarına gitmek için otobüse binmemiz gerekiyordu. Hangi otobüse binmemiz gerektiğine baktık ve durağa gidip, beklemeye başladık. Otobüs bir türlü gelmiyordu. Ama bu sürede daha ilginç bir şey olmuştu. İlginç şey ise Georgia yı özlüyordum. Boş verdim.
Otobüs sonunda geldi ama benim kafam çok doluydu bir yandan Georgia yı bir yandan Diana yı bir yandan da deniz kenarında Flrxia ile neler yapabileceğimizi düşünüyordum. Ve aklımdan şu geçti: Acaba yarın 3 kişi mi gezsek? Daha da şaşırdım ve yanlışlıkla bunu dışardan söyledim. Flrxia'nın gözleri dev gibi açmıştı ve bana bakıyordu. Normaldi çünkü ona asla böyle bir şey söyleyeceğim aklının ucundan bile geçmezdi.
-Nasıl yani?
-Ben garip bir şekilde üçümüzün arkadaş ortamını sevdim çok garip bende şaşırıyorum hatta senden daha çok.
-Yani gerçekten şaşırtıcı birisin Ivy. Ama cevabım evet.
Bunu duyunca sevinmiştim. Bir dakika ben buna sevindim nasıl yani? Yoksa değişmeye mi başlamıştım? Değişmek istemiyordum. Kendimi seviyordum.
Bunları düşünürken, deniz kenarına gelmiştik bile. Ancak ben farketmedim. O yüzden Flrxia beni dürttü. Ben önce anlamadım sonra anlayıp aşağıya indim. Deniz kenarı çok güzeldi. Hava da martıların sesleri uçuşuyordu. Huzurlu hissetmiştim.
Flrxia çantasından bir pikni örtüsü çıkardı parçaları tane tane olan kumlara serdi.
Çok huzur verici bir ortamdı. Burda yemek yemezsek çok kötü olurdu. Ama hemen yemek yenmez tabi ki. Önce biraz sohbet etmeliydik. Bu güzel yerde ne konuşulabilir?
Sanırım konu kediler olmalı. Hemen söze karıştım:
-Kedileri sever misin ben çok severim hemde çok.
-Ben kedileri sevmem bayılırım aığım yani o kadar seviyorum. Çünkü yumuşacık ve tatlılar.
-Doğum gününde sana kedi alayım mı FJKLJGBHDBF
-OHA ÇOK İYİ OLUR HATTA ŞÖYLE BENİM DOĞUM GÜNÜM ARTIK YARIN.
-Şaka yaptım ama belki ki yine de alırım. Ama belkii
-Neyse şu an en şaşırtıcı olan şey senin Georgia yı sevmen. Yani çok şaşırtıcı anladın mı? Mutlu oluyorum sen böyle deiğişik şeyler yapınca.
-Maalesef bunlar hep gerçekleşmiyor Flrxia. Bi şey dicem ben artık sana Fly dicem JSDFGSKUHGI
-Göklerde kartal gibiii HFBAEFGIEFG
-Neyse ben çok açım sen aç mısın bilmem ama beni ilgilendirmiyor ve şimdi hemen bana bir kafe bul oraya gidiyor yemek yiyip kahve içicez.
-Emrdersin paşam başka? Şaka şaka ben burada bi tane kafe biliyorum.
Fly bunu söylerken Bir anda da örtüyü topladı.
Ve bir kafeye gittik. Kafede yediklerimiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oEVREN KAPILARIo
ActionÜç kız birlikte arkadaşı Diana yı ararlar ama bu süreçte karşılarına pek çok engel çıkar. Kızlar arkadaşını evrenler arasında kaybettiği için evrenleri gezmeye başlarlar. Fakat her evrenin farklı kuralları vardır. Kızlar oldukça zorlansa da asla pe...