.6

10 0 0
                                    


Fly dan (bayağıdır Ivy den devam ediyomuşuz fark etmedim) :

Kapı açılmıştı, Ivy meraklı duruyordu. Cesur olup ilk ben girdim. Tabi bunu yapınca çokta cesur olmadım da neyse.

Burası kitap evreniydi. Yani görünüşe bakılırsa her yerde kitaplar raflar ve kütüphaneler vardı. Aslında her yer kütüphaneden ibaretti sadece kütüphanenin içinde dükkanlar vardı. Mesela bi kafe vardı ama kütüphaneydi ve kahve de satılıyordu. Bu harika! Nereye gidersen git kitap okuyabilirsin demekti bu.

Yavaş yavaş ilerleyip etrafı inceliyorduk. En sonunda arkamızı dönüp kuralları okumanın daha mantıklı oldğunu düşündük. E zaman değerli.

Kurallarda uğradığın her kafede en az bir kitap okumak zorundasın yazıyordu.  Yani görünüşe bakılırsa mantıklı bir kuraldı evet. Diğer kural ise uğradığımız  kafeden çıkarken kitap okuduğumuzu kanıtlamak için herhangi bir çalışana okuduğum kitapı anlatmak zorundaydık. Ama bu kuralları yapmazsan uğradığın dükkanda yaptığın şeylere shuki vermen gerekiyordu. Ivy ile bu yeri okuduğumuz da meraklı gözlerle Georgia ya baktık. Georgia sonradan fark edip şöyle dedi:

-Ah büyük ihtimal paradır merak etmeyin ve en az 2 dükkana uğramamız gerekiyor.

-Kafeye gidelim canım çok kahve çekti hemde tam ayılamadım iyi gelir. 

(ben artık Georgia ya G dicem lakap olarak yani haberiniz olsun yoksa uzun oluyo)

Hiç shukimiz yoktu ve en az 2 dükkana uğramalıydık yani bu 2 kitap ederdi. Birde unutmadan evrendeki kişilere baktım ama tabi ki Diana yoktu. Hemen bulmamız imkansızdı zaten.

Gideceğmiz kafeyi seçmek bana düşmüştü ve bunu seçmek benim için bir şerefti. Hunka diye bi kafe buldum ve oraua geçtik. Şu an pek kitap okuyasım yoktu o yüzden kısa bi kitap okumayı tercih etmiştim. O da sindirella idi. Hemen bir Americano söyledik üçümüze ve kitapları okumaya başladık. Herkes kitaplara dikkat kesilmişti. Bende okumaya başlamıştım.

On dakika geçtikten sonra kahvelerimiz gelmişti. Gerçekten tadı mükkemmeldi ve ben çoktan kitabımı bitirmiştim. G de bitirmişti Ivy ninde az sayfası kalmıştı. G ile kahvelerimizi hızlı bir şekilde içmeye başlamıştık bile. Ivy de kitabını bitirip ilk dışarı , bize ve kitabı koyacağı yere bakıp kitabı koydu. Kahvesini içmeye başlamıştı şimdi de. Onun için yaptığım kombini giymesi gözümden kaçmamıştı bile. Ona çok yakışacağımı söylediğimde ise bana "Saçmalama bu kombin bana zerrrrrrrrrrrrrre yakışmaz ayrıca ben böyle şeyler sevmem" demişti ama kombiniyle mutlu gibi gözüküyordu. Ya da belki de benim hatrıma giyiyordu.

herkes kahvelerini içer ve çalışana okudukları kitabı anlatırlar

Şimdi nereye gideceğimizi Ivy seçecekti. O bir kırtasiyeye girmişti.

bunları yazmayı üşendeim işte klasik kitap okuyup çalışana anlatırlar ve Ivy silgi ,G silgi, Fly ise kalem almıştır

Aldığım kalemi çokbeğenmiştim gerçekten. Aldığım en güzel kalem bile olabilirdi. Kalem koleksiyonuma iyi gidecekti. Ivy ve G benzer silgiler almışlardı sadece Ivy nin silgisi şefaf çilek desenli, G nin silgisi ise şeffaf çiçek desenli idi. ONların aldıklarını da çok beğenmiştim almayı bile düşünmüştüm ama fazla oyalanmak istemiyordum. Sadece biraz daha hızlı olup daha fazla gezegen gezmek istiyordum. 

G bir kapı açmıştı yine. Bu sefe içeri ilk Ivy girmişti. Sonra G sonra ise de ben girmiştim. Bu sefer elimiz çabuk tutmak istiyorduk çünkü hava biraz siyaha bürünmeye başlamıştı bile. Karanlık denizlerni kristallerini çalmaya başlamıştı hatta. Sanırım bunu onlarda fark etmişti. Çünkü onlarda hızlı davranıyordu. 

Bu evren bilgisayar evreniydi. Çünkü her dükkanda kitap evreninde olduğu gibi bilgisayarlar vardı. Bu evren nedense biraz ilgimi çekmiş gibiydi. Çünkü kurallarının ne olcacağını gerçekten merak ediyordum. Arkmı dönüp kuralları okumaya başladım.

1- Her bir dükkana girdiğinizde bilgisayardan bir oyun oynamalısınız

2- Oynadığınız oyun kısa olmalıdır

3- Oyun oynamazsınız Biga ödersiniz

4- Oynadığınız oyunu önceden oynamanız gerekir bildiğiniz oyun yoksa bu geçerli değildir.

Sanırım her evrende kurallar benzerdi. O zaman bu iş biraz daha kolay olacak gibiydi.

Bölüm sonu

Yapabildiğim kadar uzun yapmaya çalıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yapabildiğim kadar uzun yapmaya çalıştım. Birde yukarıta koyduğum müzikleri yazarken dinliyorum bende oraya koyuyorum belki sizde dinlersiniz diye. Bu arada 100 okunmayı geçmişiz saolunn💌

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

oEVREN KAPILARIoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin