İtalic = DüşünceYuki antreman bittikten sonra üstünü değiştirdi ve dışarı çıktı. Dışarı çıktığında mikey'den gelen bir çok mesaj onu yürümekten alıkoymuştu.
𝐌𝐨𝐧𝐣𝐢𝐫𝐨🙂🔪
Yuki-chinnn!!!
Bugün yeni bir arkadaşım oldu!!!
İsmi takemiccy!
Ziyaret ettiğin en yakın zamanda sizi tanıştırıcam!𝐘𝐮𝐤𝐢💅🛐💞
Senin adına sevindim monjiro!
Şimdi biraz işim var ama en yakın zamanda ziyaret edeceğim!Kız gülümserken iç geçirdi.
"Sevgilin mi var İtō-chan?" Arkasından aniden gelen Atsumu'ya çevirdi kafasını. Monjiro ile olan yazışmalarını okumaya çalışıyordu.
"Sevgilisi olup olmadığı seni ilgilendirmez" ikizi ikisinin arkasından böyle bir cümle kurunca Yuki bilinmeyen bir sebepten dolayı korunmuş hissetti. İkizler kavga etmeye başlayınca Kita onları ayırdı ve biraz azarladı.
"Kita-senpai benim gitmem lazım. Geç oldu" Kız hafif eğilirken söyledi
"Oh? Seninle evine kadar yürümeye izin ver" Kita kızın yanına gelirken söyledi.
"Aslında buna gerek yok. Evim hemen şurda bir yerde" Kız eli ile okulun üst kısmında kalan bir yerleri işaret etmeye başlarken söyledi.
"Benim ve Aran'ın evi de orada. Seninle yürümemizde bir sakınca yok gibi"
"Evet İtō-chan bu kadar geç satte tek başına yürümek tehlikeli olabilir" Aran arkadaşını onaylayıcı bir cümle kurdu.
"Bide bunu 6. Bölük kaptanına söylediklerini bilseler"
"Madem o kadar ısrar ettiniz. Gidelim hadi" Kız çantasını düzelti ve senpai'lerinin yanında yürümeye başladı. Evlerinin önüne gelince kız gülümsedi ve hafif eğilip çocuklara 'iyi akşamlar' dedikten sonra içeri girdi.
✧༺♡༻✧
Sabah kız okula erken gelmişti. Sonunda babası denen heriften motorunun anahtarını almasının sevinci ile motoru ile tur atmıştı ve sonra okula gelmişti.Sırasına gelince kulaklıklarını taktı ve Toman kurucuları ile olan guruba girdi
We are toman bich😌💅💞
𝐏𝐚𝐧𝐭𝐞𝐧🤠💅
ÇÜNKÜ AÇTIM TAMAM MI?𝐊𝐞𝐧-𝐜𝐡𝐢𝐧😖💞
O ZAMAN YEMEK ALSAYDIN𝐊𝐞𝐝𝐲👀💞
Baji-san sakin ol𝐌𝐨𝐧𝐣𝐢𝐫𝐨🙂🔪
EVET KAVGA VAR!!!
YUKİ-CHİNNN!!!!
KOŞŞŞŞ!!!Centilmen 𝐒̧𝐞𝐲😙💍💞
Mikey!𝐘𝐮𝐤𝐢💅🛐💞
Olm sabah sabah ne bu tan tana𝐊𝐞𝐝𝐲👀💞
Şey yuki-chan..
Baji-san Darken-kunun üstünde çalıştığı motoru aç olduğu için yakmış olabilir de olmaya bilir de𝐘𝐮𝐤𝐢💅🛐💞
OBA CİDDİMİSİN LEN KEDY𝐊𝐞𝐝𝐲👀💞
Evet?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐔𝐧𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐋𝐨𝐯𝐞 | 𝐌. 𝐀𝐭𝐬𝐮𝐦𝐮 𝐱 𝐅𝐞𝐦!𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
ФанфикShibuya'dan Hyōgo'ya taşınan ve tomandaki üyelerini geride bırakan Yuki İtō İnrazaki High'da yeni arkadaşlar ve süpriz bir duygunun tadını çıkarmaya başlar. .・。.・゜✭・.・。.・゜✭・.・。 M. Atsumu x TokyoRev!Fem!Reader Başlangıç tarihi: 31 Mayıs 2023 Bitiş ta...