1. bölüm "KARAR"

20 2 0
                                    

Hayatımızda bazı ani kararlar verebiliriz, bu kararlar ya bizi kurtuluşa çıkarır ya da ölüme. Ben 2. Seçenekteydim sanırım, çünkü bu yolun sonunda bir kurtuluş yoktu. Göremiyordum.

Ben Seray AYKIZ, 24 yaşında, siyah saçlı, mavi gözlü, beyaz tenli, gazeteci bir kadınım.
Mesleğimi sevdiğim pek söylenemez, hatta lafı dolandırmaya gerek yok. Mesleğimi sevmiyorum.
Mesleğimde sevdiğim tek yön maaşı.

İlk başta gazeteci olmak çok istiyordum. Hatta bir magazin sayfası açmıştım kendime. Ünlülerin hayatını paylaşmak tam benlik zannediyordum. Öyleydide zaten.
Mesleğimi elime aldığım dönemlerde gündemde olan bütün ünlüleri araştırıp hayatını paylaşıyordum hesabımda.

Kaç tane çocukları olduğunu, kaç tane koca değiştirdiklerini, kaç kere estetik yaptırdıklarını ve daha birçok sırlarını.
Evet bunlar benim hoşuma gidiyordu.

Fakat birgün başıma birşey geleceğini biliyordum. Çünkü bana göre bu iş cesaret gerektiriyordu. Ben alışmıştım artık.
Umrumda olmuyordu, çünkü yalan bir haber paylaşmıyordum.

Şu ay gündemde mafya lideri olarak iddia edilen Karan Efe KILINÇ bulunuyordu.
Saçmaydı bu devirde mafyamı kalmıştı Allah aşkına?

Hemen takip ettiğim bir magazin sayfasına girdim. Son 7 paylaşımı Karan Efe KILINÇ ile ilgiliydi.
Tıkladım en sonki gönderisine;

"Son zamanda mafya lideri olarak iddia edilen ve tüm sosyal medyası sallayan Karan Efe KILINÇ, gerçekten mafya liderimi soruları tüm sosyal medyada merak edilen sorular arasında yer alıyor."

Yazıyı okuduktan sonra o hesaptan çıktım ve bir diğer magazin hesabına girdim.

"Tüm sosyal medyayı etkisi altına alan Karan Efe KILINÇ, gerçektende mafya liderimi sorusu herkesin dillerinde."

Bu yazıyıda okudum ve bu hesaptanda çıkıp telefonumu kapattım.
Televizyonu açıp haber açtım.

"Dün akşam 7 sularında İstanbul Karabayır Mahallesi'ndeki çatışmada
9 ölü ve 5 yaralı olduğu haberini aldık.
Diğer 8 vatandaşımız kayıplar arasında.
Bazı konuşulanlara göre bu çatışmayı yapan kişinin mafya lideri olarak iddia edilen Karan Efe KILINÇ tarafından yapıldığı önsürülüyor."

Diğer haber kanalını açtım.

"İstanbul Karabayır Mahallesi'ndeki çatışmayı mafya lideri olan Karan Efe KILINÇ mı yaptı sorusu hâlâ tartışılıyor."

Heryer bu adamla dolmuştu. Benimde bir haber yapmam gerekiyordu sanırım.
Ama Karan Efe KILINÇ ile ilgili doğru bir bilgim yoktu. Kimsede yoktu.
Ne yapmam gerekiyordu?

Doğru bir bilgi çıkana denk beklememmi?
Yoksa yanlış bir bilgi paylaşıp insanların ilgisini çekmemmi?...

****************

Helloo

Bu benim ilk yazdığım kurgu inşallah beğenilir.

Şuan bir hayalimi gerçekleştiriyorum.

Neyse umarım sevilen bir kitap olur...

Yıldıza basarmısınız?

Öpüldünüzzz

-TAKINTI- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin