Tanıtım

367 58 22
                                    

Henüz 18 yaşında bir genç ve hayatının en güzel yanlarını hasta olan annesine bakmak için, geceleri barda gündüzleri ise okuldan sonra ek işlerde çalışarak geçirmiştir. Hayat serüveni böyle başlar. Kader en başından yazmıştır ona talihsizliği. Gülümsemek için yer arar bir bakıma gözleri. Yaman adı gibi "Yaman " bir delikanlıdır. Okuduğu okulda çok başarılı bir performans sergilemesi hocalarının ilgisini çeker. Oldukça yakışıklı olan ve okul tarafından yeterince tanınan yaman bir gün annesinin hastalığından sonra okulu oldukça boşlar.


Her şey ailesi içindir .Yaptıkları yapacakları ne varsa hepsi onlar için hayatında sahip olduğu canından çok sevdiği annesi ve küçük kız kardeşi içindir. Yamanın kardeşi Necla. Necla 16 yaşında lise iki öğrencisidir. Fakat onun saf ve temiz kalpli yönü okulda sürekli itilmesine neden olur. Necla bu durumu abisine anlatmaz .Aradan zaman geçer ve yine okulda itilir katılır. Fakat tek sorunu saf ve temiz kalpli olması değil. Abisi gibi onunda burslu olmasıdır. Necla abisi ile okula burslu olarak gelmiştir. Yoksa nereden gelecek ki para bu özel okula yetecek kadar.


Fakat okulda birbirinden tiki tiplerin olması. Olayları çığırından çıkarır. Ta ki Yamanı seven kızın Neclayı herkes'in içinde rezil etmesine kadar . Her şey tam da burada başlar.

Hata ÜçgeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin