leandra, elindeki telefonu sehpaya bırakıp oturduğu sandalyeye daha çok yayılmıştı. elinden gelse sandalyede cenin pozisyonu alacaktı.
bunaldığını hissediyordu. eskiden olsa arkadaşları sofia ve mara ile londra sokaklarını alt-üst ederlerdi. şu an ise ismine ev dedikleri fakat kulübeyi andıran yerde richarlison-leandra ilişkisinin akıbetini düşünüyorlardı.
"lea, hadi diyelim ki kızın üstüne bir şişe şarabı yanlışlıkla döktün ama nasıl yanlışlıkla pedri'ye dönüp benden sonra orospularla mı takılıyorsun diyebildin?"
arkadaşlarının üstüne gelmesi de hoşuna gitmiyordu.
sofia önceden yaptığı papatya çayını leandra'nın eline tutuşturmuştu. arkadaşı sakin olmakta biraz güçlük çekiyordu.
"richarlison sana kızmakta haklı, leandra. pedri mevzusunu artık kapatman lazım. seninde başka bir ilişkin var onunda. birbirinizi rahat bırakın artık."
lea gözlerini devirip telefonunu yeniden eline aldı. mara ve sofia onun arkadaşlarıydı ve ne olursa olsun onu savunmaları gerekiyordu.
"kızlar, cidden kızın pedri'nin yanındayken bana nasıl baktığını görmediniz mi? iğrenç bir sırıtmayla bana bakıyordu. saçını yolup eline vermediğim için şanslı bile sayılır."
mara sinirle ayağa kalkıp lea'nın elindeki telefonu aldı. iki kızda sırf lea için ispanyadan londraya gelmişti. fakat karşılaştıkları tavır her birini daha da çileden çıkarıyordu.
leandra'nın hala pedri'yi sevdiği aşikardı. göndermeli storyleri olsun, kameralar önünde takındığı tavır olsun buna işaretti. fakat pedri'den ayrıldıktan sonra da boş durmamıştı. herkesin gözü önünde pedri için ağlayacak değildi.
"lea, kız seninle yüz yüze gelmemek için pedri'nin yanında bile durmadı. fotoğraf çekildi ve başka masaya gitti."
"neyse ne mara. neyse ne. oldu bitti. ne yapabilirim bu saatten sonra?"
sofia el kremini mara'ya uzatıp lipbalmını da çantasından çıkardı. bulundukları ortam onu germişti ve gerildiği zaman dudaklarını ısırırdı.
"sesli düşünüyorum leandra, mesela richarlison'dan ayrılabilirsin."
mara sofia'ya hak verdiğini belli edercesine kafasını sallamıştı. onlara göre bu ilişkide tek zarar gören richarlison ve pedri'nin yeni kız arkadaşı carmendi.
biliyorlardı ki pedri içinde durum farksızdı. kız arkadaşı olmasına rağmen sürekli lea'nın fotoğraflarını beğeniyor, ona göndermeler yapıyordu.
selam 🫱🏻🫲🏿
bu kitabi ozge sifrintisi ( kaffferengisarap ) icin yazdim
tesekkur ederimburdan ozge'ye britney spears'dan
toxic sarkisini ithaf ediyorum 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
toxic capricorn | pedri
Fiksi Penggemar( . . . ) "her şey yolundaymış gibi hissettiriyorsun, hiçbir şey yolunda olmamasına rağmen." ━ # kaffferengisarap , pedri gonzález lópez 📝 150423