Merhaba sevgili yazarlar, kapaklarınızın neden isteği bıraktıktan sonra bir dakika içerisinde size hazırlanmış olarak geri dönmediğinden bahsetmek istiyorum.
Evet evet, böyle isteyenler var. Her şey hemen olsun istiyorsunuz, sizi çok çok iyi anlıyorum. Çünkü bende her şey hemen olsun istiyorum.
Ama gelin görün ki hepimizin her istediği olmuyor.
Bir takım şartlar karşılığında size kapak yapıyor olmam, benim işimi gücümü bırakıp kapak yapacağım anlamına gelmiyor.
Siz bu şartları 10 dakika içerisinde tamamlarken ben bir kapak için 2 3 4 saat uğraşıyorum. Hatta bazen 2 3 gün boyunca silip düzenlediklerimde olıyor.
Yani 10 dakikaya karşılık en az 2 saat.
Adil olmadığının ve bunu böyle kabullendiğimin farkındayım, sizde öyle.
Fakat bu tasarım mevzusu benim işim değil. İşim olmadığı için, asıl işlerimi bırakıp tamamen buraya yönelmemi beklemeyin.
Herkesin belirli bir sırası var. Sıra size gelene kadar zaman geçmiş olabilir, ama ne bileyim ucunda ölüm mü var?
İlham geldikçe vakit buldukça sırayı bitirmeye çalışıyorum.
Fakat sizde beni bunaltmayın lütfen.
Ha, eğer derseniz ki benimki için özenmene gerek yok, 10 dakikada yap bitir; Amenna. Lütfen böyle isteyenler buraya yorum bıraksın. Böyle onların ki aradan çıkar.
Ama güzel bir şeyler istiyorsanız, sizde sabredeceksiniz.
Bölümü sonuna kadar okuyanlara teşekkürler.
Anlayışlı olanlara da sevgiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFİA DESİGN ~ ᎥᏕᏖᏋᏦᏝᏋᏒ ᏗፈᎥᏦᏖᎥᏒ
Randomİstekler açık, buyrun gelin... Saygı ve şartlar çerçevesinde, kitaplarınızı daha ilgi çekici kılmak için buradayım.