Birbirimize eşit uzaklıktan bakamadık sanırım senin görüntün zahiri oldu, önce uzama küfür ettim uygun değil diye sonra kırılan gururuma neye etkisi oldu dersen; sadece boşlukta yayıldım zaman zaman engellere çarpıp yuvarlandım bazen teğet geçtim bazen istemsizce ifrazı yapıldı yüreğimin.
Ciğerlerimi kış ele geçirmiş parça parça dökerken balgamını hiçbir bulguya nasıl rastlanmadı, nasıl görmedin bende ki bu Parry-Romberg Sendromunu. Efsanelere inanırken bir mit yenilenmeyen ciğerimi bitirdi yedi beni yedi bu pis kuruntu gibi...
İsyana kalktım bugün! Nice anlaşmalar yaparak koruduğum hayatımı, prangalarını kırarak meydan okudum sana. Sonra baktım ki sen takmamıştın o prangaları bana, zindan da bile değildim bendim kendimi tutsak eden sana belki de bendim seni esir etmeye çalışan kendime. Ayaklandım sadece gidemedim ama gitmeliydim bir adım attım sadece ,çokta adım sayılmaz bir emekleme
Bir süredir çöl rüzgarları eksik olmuyor, içine kum dolacağını bile bile açıyorum gözlerimi, minik bir cesaretle sürünüyorum, sürünüyorum ya bir vahaya ya bir ya bir seraba.
Kulaklıkla dinleyebileceğim bir şarkıydın sen asla kimse duymamalıydı. Benim görebilegim bir şizofrenlikte var olmalıydın sen öyle gözüm kara saplantılıydım sana ben . yağmurlu bir havada at binmeye gitmeliydik seninle ben güneş batarken eve dönmeli, ateşte çıtırdarken odunlar yanmalıydım bende teninde.
Beş parmağını birbirinden ayıran bir prangan yoktu belki ama yine de adı ayrılık oldu .dört nala koşan bu ben yoruldum artık. İttire ittire getirdiğin uçurumdan ben attım kendimi . hissiz bir şekilde yerde yatıyorum sadece etrafı izleyen boş bakışlarım ayakta. Nefes almak kendi kendiliğinden olmasa onu bile yapamayacağım kendime tek hediyem canlı olmak. Bittii işte uyuşan elim kolum olmayacak artık bolca sıkışan bir kalp çoktan aldı bu hissin yerini . kurumuş ağzımda sadece benzetme edatlı cümleler iyi, gibiyim.. tok..gibiyim ..sağlıklı..gibiyim.
Keşke bir psikolojik rahatsızlık olsaydı yada büyük bir hastalık hepsinin bir şekilde tedavisi vardı ama beni sevmemenin yoktu verilebilecek her şeyi vermeme rağmen yapılabilecek her müdahaleye rağmen kaybettim seni...neden sevmedin beni denilebilir mi? Denilse bile verilecek cevap mı tatmin edecek? kalbe söz geçer mi mi mi mi? Sadece soru işaretlerinden oluşan bu kaostan nasıl çıkar insan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRİ BENİ ANCA BÖYLE ANLATABİLİRDİ
Духовныеbir söz okursunuz tamda beni anlatmış dersiniz ya işte bu o sözden daha fazlası