Книжку Техьон закінчив не тільки вчасно, а ще й на два дні раніше, чим безмежно пишався. Навіть правок в цей раз редактори внесли рекордно малу кількість, що теж додавало плюсиків професійній гордості. Так що зараз він міг собі дозволити займатися будь-якою дичиною, за наступний рукопис він планував сідати не раніше наступного місяця.
- Я забув нотатник з віршами. Можеш привезти? - видав Юнгі, коли Техьон тільки підніс телефон до вуха.
- І тобі доброго ранку, хьон. У мене все добре, ні, ти мене не від чого не відволікаєш, дякую, що запитав, - позіхнув Техьон та щільніше закутався в ковдру. Як добре, що він не прив'язаний до офісу, вилазити спозаранку з ліжка – найбільше знущання, яке вигадало людство. От чого Юнгі не спалося? Він же продюсер, може приходити на роботу, коли захоче.
- По-перше, вже одинадцята, по-друге, я знаю, що ти ні чорта не робиш, так що підіймай свій гарний зад та привези мені нотатник. Я й так годину чекав, щоб тебе набрати. Цінуй, як хьон турбується про тебе.
- Турбується, кажеш? І саме тому ти знову використав весь шампунь, а мені залишив порожню пляшку на полиці, - погодився з ним Техьон, зробивши найбільш серйозне обличчя, на яке тільки був спроможний, наче Юнгі його міг бачити.
- І одягнися пристойно, як ти вмієш, - проігнорував його випад Мін. - У нас сьогодні тут журналісти. Не хочу, щоб потім писали, що компанія прихистила безхатька.
- Це коли я одягався як безхатько?! – зойкнув Техьон на високій ноті та підскочив з ліжка від обурення.
Якщо Юнгі має на увазі його улюблений светр з художньо зробленими дірками, то Техьон особисто потягне його в брендовий магазин та тикне носом в цінник.
- У тебе півтори години, інакше нам ще місяць не бачити моєї зарплатні, шампуню та того смачного крему для обличчя, що закінчився буквально вчора.
- Крем? Той, що з яблучком? – зовсім не по-чоловічому пискнув Техьон.
- З яблучком.
Техьон ледь не задихнувся від такого нахабства. Він тільки тиждень тому купив його, навіть не хочеться згадувати, яку суму довелося відвалити за цей, по словах консультанта, чудодійний еліксир, який повинен був зробити його шкіру на десять років молодшою.
- Як можна було вимазати всю банку за тиждень?! Що ти ним натирав?!
- Щоб був у мене не пізніше першої години. З нотатником. Охорону я вже попередив.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Хореограф
FanfictionУ Техьона в планах була публікація вже восьмої його книжки, котики-песики, що б бігали по квартирі та заважали писати, та у перспективі стабільні стосунки з дорослим, самодостатнім партнером. Аж ніяк в цей список не вписувався малолітній хореограф з...