•
taslar, tas
•
Yazar'dan
Jungkook belindeki silahı çıkarmıştı ve eşinin elini tutmuştu. Jungkook'un adamları silahlarını bellerinden çıkartıp ellerinden tutmaya başlamıştı. Woojin'in adamaları jungkook'un adamlarından daha fazla'ydı. Woojin gülerek "Ah jeon, ah, demesiyle "İğrenç ağzınla soyadımı ağzına alma, Kim." diyince woojin gülmüştü ve "Hadi şu eşini bize ver bakalım" diyince jungkook sırtarak "Ha, rüyanda bile göremezsin sikik." demişti. Woojin sinirle "İnat etme jeon" demişti. Jungkook soobin'e dönüp "Adamları çağır soobin, hızlı." diyerek soobin adamları çağırmıştı jungkook'un adamları gelince durum eşitlenmemişti. Bu sefer tam tersi jungkook'un adamları woojin'in adamlarından çoktu. "Seni gebertmeden siktir git şurdan" demişti jungkook sinirle. Woojin ise silahını çıkartıp "Eşine ver gidicem" demesiyle jungkook sinirle "Vermicem, siktir git." sinirli ses tonunda taehyung jungkook'a sarılıp ağlıyordu. Jungkook eşinin belini tutup kendine daha çok çekip ağlamamısını söylemişti. "Soobin taehyung'u arabaya bindir" demesiyle soobin zorda olsa taehyung'u arabaya bindirmişti. Jungkook silahını woojin'in kafasına ayarlayıp "Ya gidersin ya da sıkarım." demesiyle woojin ise "Ya verirsin ya da sıkarım." demişti. Jungkook gülerek woojin'in kafasına sıkmıştı beomgyu'a dönüp "Halledin burayı sonra temizleyin denize atın pis bedenleri" diyerek arabaya binmiş ve eve sürmeye başlamıştı.
***
Yazar'dan
Eve gelen çift oturmuştu taehyung korkuyla eşine dönüp "Jungkook kucak lütfen" demişti ağlak bir ses tonunda jungkook eşini derin bir nefes alıp kucağına yerleştirmişti. Beomgyu eve girip eğilerek "Efendim hallettik" demesiyle jungkook kafasını salayıp "Afferin, çıkabilirsin." demişti beomgyu tekrar eğilerek çıkmıştı. Taehyung derin bir nefes alıp "Ben çok korktum kook" demişti jungkook ise gülerek "Ağlama taetae" demiş ve eşinin saçlarını okşamaya başlamıştı. Jungkook eşinin yanağını öpmüştü, taehyung kafasını kaldırıp jungkook'un dudağını öpmüş ve yanlışıkla jungkook'un varlığına basmıştı. Jungkook ise "Ah, bebeğim" demişti taehyung utançla "Yanlışıkla oldu" demesiyle jungkook gülerek eşini altına alıp boynunu emerek "Güzelim benim" demiş ve eşinin boynunu öpüp onu yataklarına yatırmıştı.
•
Malum ıs yok, malum ıs yok.
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lawyer and Mafia | Taekook √
Fanfic! TAMAMLANDI ! Avukat ve Mafya'nın Aşkı :) semekook uketaehyung angst değildir! düz yazı! yaş farkı! mpreg içerir!