•
Watty'ı sıkıcem az kaldı
•
Yazar'dan
Jungkook eşini sedyeye yatırıp katı bir ses tonunda "Eşimin neyi var doktor?" demişti. Doktor korku ile jungkook'un çıkmasını söylemişti.
***
Yazar'dan
Bir kaç dakika sonra doktor çıkıp "Bay jeon.." demesiyle jungkook sinirle "Ne oldu doktor? Eşimin neyi var?!" demişti sert bir tonda. Doktor korku ile "Baba oluyorsunuz" dediği zaman jungkook bir kaç dakika durup "Ne?" demişti şaşkın bir ses tonunda. Doktor korku ile yutkunup "Ba-baba oluyorsunuz bay-bay jeon" demesiyle jungkook doktora sarılıp eşinin yanına giderek etrafa sorgulayıcı bakışlar atan eşinin elini tutup "Baba olacağız bebeğim, hamilesin." demişti. Taehyung şaşkınlıkla jungkook'a sarılıp dolu gözleri ile "Seni çok seviyorum" demişti, jungkook ise gülerek "Bende seni çok seviyorum" demişti.
***
Yazar'dan
Çift eve geçip flim izlemeye başlamıştı. Taehyung kafasını jungkook'un omzuna koyup "Acıktım çikolata" demesiyle jungkook eşine çikolata getirip yemesi için açmıştı. Taehyung eline alıp bir parça ısırıp eşinin yanağını öpmüştü.
***
Yazar'dan
Taehyung eşinin saçlarını okşuyor bir yandanda eşinin yanağını öpüyordu. Jungkook eşinin yanaklarına iki elini yerleştirip dudağını öperek "Seni çok seviyorum, bebeğim." demesiyle taehyung gülerek "Bende seni çok seviyorum, şapşik." demişti eşinin kafasına hafifçe vurarak. Ve saçlarını geri okşamaya devam etmişti.
***
Yazar'dan
Akşam olmasıyla jungkook eşi için yemek hazırlamıştı ve tepsiyi eşinin dizlerine koymuştu. Taehyung çorbasından bir kaşık alıp ağzına yerleştirmiş yutduktan sonra jungkook'u öpüp ona çorbadan bir kaşık uzatıp yemesini sağlamıştı.
•
Taehyung'u jungkook'un dusmanları kacırsın mı ya da kaos olsun mu ya da her ıkısı olsun mu ha?
Dıger bolumde gorusuruz 😛🤙
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lawyer and Mafia | Taekook √
Fanfiction! TAMAMLANDI ! Avukat ve Mafya'nın Aşkı :) semekook uketaehyung angst değildir! düz yazı! yaş farkı! mpreg içerir!