•
Cok tatlılarrr
•
[ Bir Hafta Sonra ]
Yazar'danJungkook işlerini hallettikten sonra eve geçip oturarak eşini beklemeye başlamıştı. Eşi'de bir kaç dakika sonra gelmiş ve yanına oturarak "Uzun sürdü işlerim biraz" diyerek jungkook'un yanağını öpmüştü. Çift yemek yedikten sonra jungkook eşini kucağına alıp yanağını öperek "Güzelim benim" demiş ve taehyung'un dudağını öpmeye başlamıştı. Taehyung ayrılmış ve nefes alarak yüzünü jungkook'un boynuna yaslayıp "Jungkook.." demişti jungkook eşinin belini okşayıp "Efendim, bebeğim?" demişti ve taehyung eşinin kucağında biraz kıpırdanıp "İlgilen benimle, lütfen..." demesiyle jungkook gülerek eşinin saçlarını okşayarak "Tamam, seni küçük bebek." demiş ve eşinin yavaşça hem sırtını hemde kalçasını okşamaya başlamıştı. Jungkook kucağındaki eşi ile odasına çıkıp yatağa oturarak "Güzel eşim benim" demiş ve eşi ve kendi kıyafetlerini değiştirerek gine kucağına alıp belini okşamaya devam etmişti. Bir kaç dakika sonra çift sarılarak uykuya dalmıştı.
***
Yazar'dan
Sabah olmasıyla jungkook kalkıp eşine kahvaltı hazırlamıştı ve odalarına götürüp eşini uyandırıp yemesini sağlamıştı. Kahvaltıdan sonra tepsiyi mutfağa bırakıp giyinerek önce eşini bırakıp sonra kendi şirkettine gitmişti.
***
Yazar'dan
İşlerinden erkenden çıkan çift dışarıda gezmeye başlamıştı. En sonunda boş bir banka oturmuşlardı. Taehyung eşine uzattığı pamuk şekeri yemesiyle gülümseyip "Afferin, benim koca bebeğime." demiş ve eşinin saçlarını öpmüştü. Jungkook ise gülerek "Asıl bebek sensin manyak" demiş ve eşinin saçlarını karıştırmıştı.
•
Bolum yaz, yaz bıtmıyor yaaaa
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lawyer and Mafia | Taekook √
Fanfiction! TAMAMLANDI ! Avukat ve Mafya'nın Aşkı :) semekook uketaehyung angst değildir! düz yazı! yaş farkı! mpreg içerir!