•
Yerımmm
•
Yazar'dan
Hoseok ertesi gün bütün yiğenlerini evine çağırmış ve sohbet etmeye başlamıştı. Jeonsang erkek arkadaşı tom'un saçlarını okşayıp "Bebeğim iyi misin? Rahat değilsen gidebiliriz." demişti sessizce. Tom ise kafasını salayıp "Hayır iyiyim, ve rahatım." demişti. Lili gözlerini devirip arkadaşı maria ile sohbet etmeye başlamıştı. Hoseok ise miyeon'u kucağına alıp "Canım yiğenim" benim demişti. Bir kaç saat sonra ekip taekook çiftinin evinde toplanmıştı.
***
Yazar'dan
Ekip yemekten sonra salona oturmuş ve sohbet etmeye başlamıştı. Hoseok heyecanla "İnsta'dan clara isimli bir kızla tanıştım yarın buluşuyoruz" demişti. Jin ise "Sonunda birini buldun" demişti. Taehyung ise merakla "Kız nasıl biri?" demesiyle hoseok ise hızla anlatmaya başlamıştı. Bir kaç saat sonra jimin mızmızca "Tanrı aşkına sus başım ağrıdı" demiş ve çemkirmeye başlamıştı. Jin ise gülerek "İyiki bi anlat dedik amk" demiş ve ağrıyan başını tutmuştu. Hoseok ise gözlerini devirip "Anlatın dediniz anlattım" demişti. Yoongi ise şafaklarını okşayıp "Sen bir daha anlatma kanka" demişti. Namjoon ise ardından "Ulan taehyung uyumuş amk" demişti. Hoseok ise "İnsana uyutucak kadar mı anlattım?" demesiyle jungkook gözlerini devirip "Benimde sonlara doğru uykum geliyordu ne yalan söyleyim" demişti. Yoongi ise "Ona bakılırsa benim başım çatılıyor şuan amk" demişti. Jennie ise "Ah başım vah başım siktin başımı hoseok" demişti. Rose ise başını tutarak "Sanırım gerçektende aşık olmuş" demişti..
•
Gulusunu yerımm
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lawyer and Mafia | Taekook √
Fanfiction! TAMAMLANDI ! Avukat ve Mafya'nın Aşkı :) semekook uketaehyung angst değildir! düz yazı! yaş farkı! mpreg içerir!