Eram pusa intre ciocan si nicovala, pe de-o parte era viata mea care va fi distrusa de un necunoscut dar si viata lui Vlad care nu avea nici o vina. Trebuie sa ma sacrific pentru el, se pare ca sunt singura care il.iubeste cu adevarat. Pentru ca parintii mei nu sunt in stare sa faca nimic .
-Hai Lara nu te mai gandi atat si sa mergem pentru, Vlad ne asteapta, nu mai fi egoista si sacrificati o luna din viata ta pentru a trai el.
-Nu sunt egoista mama doar ca voi nu intelegeti ca ma distrugeti? Daca e asa de usor oferate tu si am rezolvat.
-Ai grija cum imi vorbesti, cine stie de cate ori te-ai culcat cu iubitul asta al tau care se observa ca nu mai este un adolescent.
Cuvintele mamei ma dureau, eu stiam cel mai bine ca nici un baiat nu ma atins, mai ales sa ma culc cu el.
-Ia spune dragule cati ani ai?
-26 de ani doamna.
-Draga mea vad ca iti plac barbati nu baieti, deci nu va fi o problema sa accepti propunerea lui Florin. ot
-Mama eu...
-Tu nimic mergi cu mine acum si am incheiat discutia.
Am plecat impreuna cu mama spre spital, in tot acest timp ma gandeam la un plan si se pare ca il gasisem. Ii voi pacali ca accept, dupa ce parinti mei primesc bani fug. Nu voi permite ca aceasta nedreptate sa ma distruga.
-Deci? Ce ai decis, il lasi sa moara sau il salvezi?
-M-am gandit si..il salvez.
-Bravo ai gandit bine, acum sa chemam pe tatal tau si pe Florin pentru a le da vestea.
-Deci Florin acum nu mai exista nici un impediment pentru a nu se imprumuta bani.
-Asa este nu mai este nici unul. Asteapta sa imi sun avocatul pentru a transfera bani in cont.
Sa indepartat si a inceput sa vorbeasca la telefon, acum trebuie sa fac cumva sa raman singura pentru a putea fugi.
-Gata Tom bani au fost transferati , deci Lara eu propun sa mergem.
-Dar ..pot merge acasa pentru ami face bagajul?
-Nu are rost iti cumpar eu ce iti trebuie .
Cum sa il conving ? asa nu pot scapa de el.
-Nu trebuie sa imi cumperi am destule haine, asa ca nu inteleg de ce nu mai lasa sa mi le i-au pe ale mele.
-Bine mergem mai intai sa iti faci bagajul si dupa plecam.
Asta sa o crezi tu ca eu voi pleca cu tine. Nu imi vei atinge nici un fir de par macar, mai ales sa ma ai in patul tau.
Am plecat cu el cu masina, simteam ca se uita la mine si ma analiza in timp ce conducea. Cine stie ce ganduri perverse avea acesta cu mine.
Florin pov
Nici acum nu imi vine sa cred ce am facut, din pura dorinta de a avea-o am platit pentru ea. Cred ca ma uraste, in parte si eu , ea e minora dar arata demential de bine. Buzele ei parca ma cheama sa le sarut si corpul ei e magic. Nu mai am rabdare o doresc in patul meu, inca putin si va fi numai a mea. Am ajuns la ea acasa , daca ar sti ea ca nu se va mai intoarce in aceasta casa, voi face in asa fel incat sa ramana cu mine.
CITEȘTI
~Propunere indecenta~ (din seria Puterea banilor) 1
General FictionSa nu uiti niciodata ca nu esti cea mai importanta din viata parintilor tai. Cand moartea iti vrea fratele mai mic ei pot fi in stare sa te vanda si diavolului pentru al face.bine.