part 5~ Sentimente noi~

1.6K 66 4
                                    

Pot spune ca am dormit atat de bine in batele lui, am ridicat capul pentru al privi mai bine in timp ce doarme. Nu imi vine sa cred cat de indrazneata am fost aseara, dar sarutul care mi la dat a fost magic, si acum il mai simt pe buze. Numai cand ma gandesc simt un fior in intreg corpul si imi mai doresc unul.

-Neata somnoroaso

-Neata si tie. Acum te-ai trezit?

-Nu. Cam de o jumatate de ora. De ce?

-Asa, m-am mirat ca nu mi-am dat seama.

-Nici nu aveai cum,cand m-am uitat la tine erai acaparata in gandurile tale.

-Pai ma gandeam la..

-La ??

Sa apropiat de mine simtindu-i respiratia calda pe obrazul meu, mii si milioane de fluturasi imi zburau in stomac. Ii doream buzele peste ale mele cu atata ardoare incat fara sa mai stau pe ganduri am pus mainile dupa gatul lui si l-am tras mai aproape sarutandu-l cu ardoare , in prima faza a fost surprins dar pana la urma sa lasat prada pasiuni si ne sarutam de parca ar fi ultima data.

~Florin~

Il astept pe Andrei sa imi aduca noutati cu privire la unde se ascunde Lara. Ma uit la ceas si este ora 13:00 trebuia sa ajunga de 30 de minute , nu imi place cand intarzie. Imi vibreaza telefonul in buzunar si cand il scot observ ca am primit un mesaj de la Andrei. «Scuze ca nu am ajuns la intalnire doar ca am o pista unde s-ar ascunde fata. Am informatii ca ar fi in New York asa ca am plecat pentru a fi sigur de aceasta informatie».

In sfarsit primesc si vesti bune, dar important este sa fie si adevarata informatia.

~ Parinti~

Poate ca am gresit cand am fortat-o pe Lara sa accepte propunerea aia blestemata. Dar si copilul meu e important. Da copilul.meu pentru ca Lara este fata doar a sotului meu nu si a mea. Din aceasta cauza mi-a fost atat de usor sa o sacrific pe ea. Am momente cand regret, dar ma gandesc la Vlad si uit de raul care il facusem ei.

Tom vorbeste mereu cu Florin.la telefon daca are piste noi spre gasirea ei. Dar nimic concret, totul e in ceata parca sar fi risipit de pe fata pamantului. Sincera sa fiu imi convine asa copilul meu mosteneste tot.

~ Lara & Will~

Inca ne sarutam simteam ca i-au foc. Eram incinsa si doream mai mult, mainile lui imi cercetau fiecare particica din corpul meu. Dar cand a ajuns la zona sensibila l-am oprit, nu puteam continua ceva inauntrul meu ma facea sa dau inapoi.

-Ce sa intamplat?

-Nu pot Will.

-Ok am inteles

Sa indepartat de mine si ne dorind sa ma priveasca .

Simteam ca inima mea era sfaramata in mii de bucatele de tristete. O lacrima fierbinte si.plina de tristete mi-a curs pe obraz si am simtit ca nu.mai am aer. Se pare ca nu scapasem de problemele mele de la inima. Doamne unde mi-am pus geanta cu medicamentele? As fi vrut sa strig dupa Will dar era in baie si nu cred ca m-ar fi auzit. Apasarea era prea puternica, aveam o criza mai mare decat precedentele. Cu greu mi-am gasit gentuta si am luat repede pastila, dar totul incepea sa devina negru. Cu farama de putere ramasa l-am strigat pe Will sper ca ma auzit si am cazut intr-un abis de intuneric.

Am auzit strigatul Larei si am iesit repede din baie. Cand m-am uitat si am vazut-o cazuta jos cu un tup de pastile langa ea m-am panicat. Am ridicat-o si am duso pe pat si am sunat medicul meu . Mi-a spus ca ajunge in 15 minute. Sper sa nu fie prea tarziu pentru ea.

-Am venit cat de repede am putut, unde este?

-Urmeaza-ma .

Am ajuns in camera, se uita la ea si nu inteleg de ce o analiza atat.

-Ce pastile a luat?

-Acesta era flaconul pe care l-am gasit langa ea.

-A apucat sa i-a pastila?

-Nu stiu

-Atunci ii voi pune o perfuzie si chiar daca nu a apucat sa o ia ii va face bine.

-Cum ii va face bine? Spune mi ce pastila e aia?

-Este pentru inima. Se pare ca prietena ta Will are probleme grave. Ea fara aceste pastile era moarta de mult.

-Ceee? Nu se poate asa ceva, mie nu mi-a spus.

-Poate ca ii este greu sa vorbeasca despre ce probleme are. Important este ca mai chemat. Acum laso sa se odihneasca si ii voi prescrie alte pastile pentru ca nu mai are din cate observ.

-Da-mi mie reteta i le voi cumpara eu.

Am plecat spre farmacie pentru ai.cumpara pastilele. Nu.inteleg de ce mi-a ascuns boala ei, m-am comportat ca un prost cu ea. Am.ranit-o cu purtarea mea pentru ca ma refuzat. Nu am iertare ,dar ma inebuneste o doresc mult de tot. Si nu am suportat ca ma refuzat de doua ori.

Cand m-am intors usa era deschisa, eu nu am lasat-o. Am intrat si.spre surprinderea mea era inauntru Camelia fosta logodnica.

-Ce cauti aici?

-Iubire dar asa primire imi oferi dupa 2 ani jumatate de cand nu ne-am mai vazut.

-Iesi afara acum.

-Dar ce rau esti.

-Miscate am discutat destul atunci cand mai inselat .

-Dar eu te vreau inapoi.

-Eu nu.

Ce ma doare capul, cand am ajuns in pat? Cred ca Will ma pus aici, si perfuzia asta? Cine se cearta ? E vocea lui Will dar cealalta persoana cine o fi.

Cand am iesit din camera l-am vazut pe Will cu o femeie si era agatata de gatul lui. Ma simteam asa usoara si nu imi mai aduc aminte nimic, pentru ca am lesinat.

Ma certam cu Camelia sa imi de-a drumul si sa isi.miste fundul afara din casa mea, cand in prag a aparut Lara. A ramas uimita cand ne-a surprins si a inceput sa se clatine. Oo nu! Va cadea, am.impins-o pe tarfa si am fugit catre ea prinzand-o inainte sa cada.

-Cine e asta? Ma inseli?

-Mai taci draqului din gura, si asta e logodnica mea. Noi nu mai suntem de mult impreuna asa ca dispari.

A plecat in sfarsit, am.asezat-o incet pe pat si m-am pus langa ea luand-o in brate. Era bolnava si mi-a ascuns asta, cand se va trezi trebuie sa imi explice.

Nu il va avea aia pe Will al meu, sa se fereasca de mine pentru ca nu stie ce o asteapta.

Multe obstacole de trecut pentru a fi fericit/a. Dar oare le poti trece fara sa regreti ? Asta ramane de vazut!

~Propunere indecenta~ (din seria Puterea banilor) 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum