Part11~Te Iubesc, dar decizia mea nu se schimba~

1.4K 59 4
                                    

~Florin & Andrei~

Au trecut 2 saptamani de cand Lara a fost externata si decizia ei este tot aceias. Si eu imi doresc copilul dar nu cu pretul vietii ei.

-Florin, avem musafiri.

-Daca e Will cu Roxy, ei nu sunt musafiri Andrei, ci fac parte din familie.

-Nu sunt ei, ar fi fost bine

-Atunci?

-Parintii Larei au venit. Si nu cred ca in semn de pace.

-Unde sunt?

-Au urcat sus

-Vai de ei daca o supara

-Stai linistit l-am trimis pe Radu sa stea la usa, si daca ridica cineva tonul la ea va intra.

-E bine asa.

-Mama, tata cat ma bucur sa va vad

-Lasa teatrul Lara, cum ai putut sa ne tradezi si sa ne umilesti in acest fel.

-Dar mama niciodata nu v-am umilit, si nici nu am avut intentia.

-Taci mincinoaso. Cum poti sa aduci pe lume acest bastard?

- Pana la copilul meu. Gata, pe mine ma puteti umili cat doriti dar de copil nu va legati.

-Printesa, gandeste-te si avorteaza. Daca vei face asta te primim inapoi acasa

-Tata ce imi propui tu nu se poate. Cum am mai spus nu avortez

- Ba o vei face si chiar acum

Mama se apropie de pat si ma da jos, incepe sa ma tarasca practic catre usa .

- Da-mi drumul mama nu vreau intelegeti

-Ati auzit ce a spus Lara, dati drumul chiar acum.

-Si tu cine mai esti? Cu ce drept imi dai tu mie ordine

- Cu dreptul de a fi cel imsarcinat cu protectia ei.

- Dragule da-l afara, si tu vei merge cu mine, se va termina povestea asta odata pentru totdeauna.

-Am spus nu

Atat am mai apucat sa spun pentru ca am fost impinsa inspre usa si aceasta sa deschis chiar in momentul cand am atins-o cu spatele.

-Lara...

- Ce a fost strigatul asta? Eu nu mai pot sta aici, daca au ranit-o?

-Florin nu te duce.

-Nu pot sta deoparte, e vorba de iubirea mea.

Am urcat repede scarile, cand am ajuns in dreptul camerei noastre, am vazut-o pe Lara pe jos si Radu era langa ea, o striga sa isi revina.

-Ce sa intamplat aici?

-Nimic din ce sa te intereseze pe tine

-Afara amandoi in momentul acesta si daca va mai prind in preajma ei va omor.

-Nu imi poti interzice sa nu o mai vad pe fata mea.

-Ba pot. Pentru ca voi aduce la politie filmarea cand o bruscati pe Lara si o obligati sa faca ce nu doreste.

- Minti

-Aa da? Pai uitati-va sus si zambiti, sunteti filmati

-Dragule sa mergem. Vei plati pentru asta Florin iti promit

-Abia astept

Cat m-am certat eu cu idiotii aia, Radu a asezat-o pe Lara in pat. Ma apropii de ea si o sarut tandru pe buzele ei dulci.

~Propunere indecenta~ (din seria Puterea banilor) 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum