פרק 4 - עבר

2 0 0
                                    

אני מסתכלת במראה שוב ואז מתיישבת על הכורסא בחדר של ויקי "נו" אני מזרזת את ויקי "את מוכנה להחליט כבר מה ללבוש?" אני שואלת אותה והיא ממשיכה להסתכל בתוך הארון שלה "אני מתלבטת מה מתאים עם החצאית הזאת" היא מצביעה על החצאית המיני השחורה המונחת על המיטה.

"ארר, אנחנו מאחרות כבר" אני נאנחת בקול. תמיד לויקי לוקח זמן לבחור מה ללבוש, אני אף פעם לא מבינה מה קשה כל כך לבחור משהו ללבוש. היא תמיד אומרת לי שלה פשוט אין את החוש של התאמת הבגדים באופי כמו שלי יש ולכן זה כל כך קשה לה לבחור מה ללבוש. כמובן שאני אף פעם לא יכולה לעזור לבחור לה מה ללבוש כיוון שהטעם שלנו שונה לחלוטין בבגדים. היא לובשת מהודר יותר ממני, חצאיות מיני קצרות ושמלות צמודות. אני מעדיפה גינס וגופייה.

אני לובשת הערב גופייה לבנה עם ג'ינס שחור עם קרע בברך ומגפיים שחורות גבוהות.

"קחי את החולצה הזאת, היא יפה עם החצאית" אני זורקת לה את החולצת בטן השחורה שנמצאת על המיטה.

"טוב" היא אומרת ולובשת את החולצה. אפשר לראות את העגיל בטבור שיש לה, את שלי אי אפשר לראות כי אני לובשת גופייה שמסתירה אותו. בקושי רואים את שלי. האמת, אני לא יודעת למה עשיתי, אני חושבת שזה יפה אבל אני בקושי הולכת עם חולצות או גופיות בטן.

"מוכנה?" ויקי שואלת אותי בזמן שהיא מניחה את התיק על הכתף שלה, אני קמה מהכורסא.

אני מחנה את הרכב ואנחנו יוצאות לעבר הבית של אלן. היינו בו כבר פעם אחת וממה שאני זוכרת מאותה מסיבה הוא שהשתכרתי והתמזמזתי עם בחור אחד שקוראים לו ג'ון. אני זוכרת את זה כמעט במעורפל. אני זוכרת ששכבתי מעליו כאשר הוא שוכב על הספה והתמזמזנו מול חמישים אנשים מהשכבה שלי בערך. יום אחרי זה ראיתי תמונה שלנו בסטורי של הלנה, מישהי מהשכבה שלי. הייתי נראית שם כמו כוכבת רוק מסטולה.

אנחנו נכנסות לתוך הבית ויורדות לכיוון המרתף כי שם אמרו שהמסיבה עומדת להיות. בדרך אנחנו רואות זוג מתמזמז במדרגות וויקי צועקת להם "תשאירו משהו ללילה" ואני תוקעת לה מרפק בכתף ומגכחת.

אנחנו נכנסות ורואות שתי חברות שלנו, קרן ויולי, עומדות בצד ושותות משקה, אנחנו מגיעות אליהן. אני מחבקת את קרן ומשאירה את ידי על הכתף שלה "כבר לקחתן משהו לשתות?" אני שואלת.

"כן" קרן אומרת ואז היא מצטרפת לשיחה של יולי וויקי. אני מתרחקת מהן והולכת לעבר השולחן כדי לקחת משהו לשתות.

אני לוקחת לי מהשולחן בקבוק בירה בטעם אבטיח וחוזרת לחברות שלי.

אנחנו מחליטות ללכת לרקוד ואנחנו מתקדמות לרחבת הריקודים שבה יש קבוצה קטנה של אנשים רוקדים.

"I'm losing it" אני צועקת לאוויר את מילות השיר בזמן שאני רוקדת עם החברות שלי.

ויקי ואני מצמידות את הישבנים שלנו לאחד השני ואנחנו מנענעות אותם. לאחר כמה שניות אנחנו מפסיקות ומתפקעות מצחוק. אני מחזיקה בבטן שלי וממשיכה לצחוק.

בחזרה אליוWhere stories live. Discover now