7

2.8K 134 204
                                    

👽👽
Kerem miğde bulantısı yüzünden hocadan lavaboya gitmek için izin aldı.

Sınıftan çıkıp koridoru hızlı hızlı geçmeye başladı.

Gece doğru düzgün uyuyamamıştı, muhtemelen ondandı bu bulantısı.

Tuvaletin kapısını açar açmaz gelen sıgara kokusuyla öksürdü.

Kafasını kaldırdığında sigarasını söndüren altay görüş açısına girdi.

"Abi,sen ne arıyorsun burada?"dedi kerem.

Altay kafasını kaldırdı,cevap vermedi bir süre.Öksürdü,kafasını kaşıdı.

"Bizim kattaki tuvalete alarm takmışlar,sigara dumanına ötüyor"dedi altay.

Kerem kafa salladı ve miğdesinde hissettiği ağrıyla yüzünü buruşturdu.

Elini karnına götürdü,kusmak üzere olduğunu hissedince hızla tuvalet kabinine girdi.

Altay hemen arkasından geldi.Kerem nefes almak için kafasını kaldırdı.Altay keremin alnına düşen sarı saçlarını düzeltti.

"İyi misin?"dedi Altay.

Kerem kafa sallayıp sifona bastı.Ayağı kalkıp yüzünü yıkamak için çıktı.

Lavaboya eğilip yüzünü yıkadı.Kafasını kaldırıp aynadan altaya baktı.

Onu izliyordu,duvara yaslanmış bir şekilde kereme bakıyordu.

Kerem eline peçete alıp suratını sildi.Arkasını döneceği sırada kapıdan bir ses geldi.

Altay keremi belinden tutup kabine çekti ve kapıyı kilitledi.

"Abi napıyors-"

Altay eli ile keremin ağızını kapattı.

"sessiz ol,sessiz"dedi altay.

Altay dışarıyı dikkatle dinliyordu.Keremin agzından elini çekti ve duvara yasladı.

Kerem Altay ile duvar arasında kalmıştı.

Dışarıdan müdür yardımcısı Fatih hocanın sesi geliyordu.

Altay fısıldayarak "siktir"dedi.

Müdür yardımcısı kapıyı tıklatınca keremin alnından terler akmaya başladı.

Kerem ayak uçlarına çıkarak altayın kulağına fısıldadı.

"Sadece ben ses vereyim,çık derse müsait değilim istifar ediyorum derim"dedi.

Altay hayır anlamında kafasını salladı ve baş parmağıyla sus işareti yaptı.

"Kim var lan içerde"

Müdür yardımcısının sesiyle kerem çok korkmuştu.Altayda derin derin nefes alıyordu.Kapı zorlanmaya başladı.

Kerem dediğini yapacaktı.

Konuşmak için ağzını açtığı sırada altay sertçe dudaklarına kapandı.

Kereme daha çok yaklaştı.Kerem ellerini altayın göğsüne koydu ittirmek için.

Ama altay bir elini keremin boynuna, öbür elini de beline koymuştu.Resmen kenetlenmişti keremi.

Müdür yardımcısı en sonunda pes edip gittiğinde altayda ayrıldı keremden.

Altay rahatlamışcasına derin bir nefes aldı.

"Ucuz atlattık"dedi.

Kerem kaşlarını çattı.

Serseri•Altay x kerem•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin