👽👽
Ferdi,İrfan,Mert hakan ve mesutla keremlerin katında dolaşmaya başladık.Kendimizden küçüklere pek bulaşmazdık,zaten keremle konuşmak için gelmiştim.
Keremin sınıfının karşısında bekledim biraz,sonra görüş açıma kerem girdi.
Sırasında sessiz sessiz kitabını okuyordu.
Aynı muslera amcama benziyordu,tip olarak değil ama huy olarak evet.
Alnına düşmüş sarı saçları, sürekli burnunun ucuna düşen gözlüğü.
Ben keremi incelemeye dalmışken onların sınıfına üç dört kişilik bir erkek grubu girdi.
"Kerem futbol oynuyorduk topumuz patladı sen gelmek ister misin bilader!"diye bağırdı en öndeki orta boylarda olan çocuk.
Elimi sinirle sıktım,bizim sayemizde okulda pek homofobik gruplar olmazdı ama bunları atlamışız galiba.
Kerem kafasını bile kaldırmadan kitap okumaya devam etti.
Hafif kumral kısa boylu çocuk elindeki ayran kutusunu keremin üzerine fırlattı,her yeri ayran olmuştu.
Kerem sinirle kitabına baktı,mahvolmuştu.
"Ne yaptığını sanıyorsun lan orospu çocuğu"dedi.
"Sen alışkınsındır böyle görüntülere,kim bilir kaç kişi üzerine boşalmıştır iğrenç top seni!"dedi kumral çocuk.
Kerem'in gözleri dolmuştu,gözlüğünü çıkardı
Öneki kumral çocuk keremin yakasına yapıştığında sınıfa daldım.
"N'oluyor lan burda!"dedim.
Arkamdan diğerleri girdi.
"Altay abi sen kendi katına gitsene bu bizim aramızda mesele"dedi aralarından biri.
"Sanamı sorucam lan napıcamı!"dedim ve keremin kolunu turarak aralarından çektim.
Kumral olan sırıtmaya başladı.
"Kerem kaç kere bu herifin altına yattın da seni böyle koruyor"dedi.
Kereme geri çekilmesini söyleyip onlara yaklaştım.
"Kerem değil ama,kardeşin ben dahil tüm okulun altına yatıyor haberin olsun"dedim.
Kumral çocuk sinirle bağırdı.
"Ne diyorsun lan kahpenin evladı"
Dediği şeyle daha çok sinirlenip bir yumuruk salladım.
Çocukta bana aynı sekilde vurunca birbirimize girdik.
Benimkiler diğerlerini benzetmeye başlamıştı bile.
En son kafamı kaldırdığımda mesutu havada görmüştüm.
Yazar;
Kerem oluşan kavganın korkusuyla daha da pıstı kenara.O sırada ozan kapıdan koşarak girdi.
"Noluyor lan!"dedi kereme dönerek.
Kerem korkuyla cevap verdi.
"Ya buraklar gelip gene bana bulaştı altayda gelip beni koruyunca sedat kavga çıkardı!"dedi.
Ozan semihin kafasını sıraya vuran mesutu görünce kaşlarını kaldırdı.
"Sakın ayırma kerem,artık Burak haddini aşmaya başlamıştı iyi oluyor"dedi ozan.
"Ya baksana birbirlerini yiyorlar,öylece oturup izleyecek miyiz hem disiplin yerler okuldan atılırlar"diye cevap verdi kerem.
Ozan ağzının kenarıyla gülümsedi.
"Ben sınıf başkanıyım oğlum,Fatih hoca beni çok seviyor her türlü ele alırım meseleyi"dedi.
O sırada kapıdan arda ve Cenk girdi.
"Oğlum abinler yargı dağıtıyor lan!"dedi Cenk ve hemen aralarına girdi.
Arda bağırmaya başladı.
"Ya abi napıyosun ya!"
Ozan durumun kötüye gittiğini fark edince camın önündeki saksıyı duvara fırlattı.
Herkesin dikkatini çekmeyi başarmıştı.
"Yeter artık,daha devam ederseniz sizi bende kurtaramam ayrılın hemen"dedi.
"Daha yeni baslamıştık ama ya"dedi Cenk.
Altay eli yüzü kan içinde ayağı kalktığında kerem yanına koştu.
"Özür dilerim,başına iş açtım"dedi.
Altay burağa döndü.
"Kalk özür dile lan keremden!"
Burak ikiletmeden ayağı kalktı.
"Özür dilerim kerem"dedi.
Kerem kafa sallamakla yetidi.
"Hadi revire gidelim"dedi kerem.
.....
"Böğrüüm"dedi mesut ozan dokundukça.Ozan mesutun karnına kremi sürmeye çalışırken Derince iç çekti.
Kerem altayın başında duruyor, yaraların dikiş gerektirip gerektirmediğine bakıyordu.
"Kerem bu arada çıkışta bizimle gelicekmişsin"dedi Altay
Kerem dudaklarını birbirine bastırdı.
"Biliyorum abi,sen onun için mi gelmiştin"
Altay kafa salladı.
"Keşke hiç karışmasaydınız"dedi kerem.
Altay kaşlarını çattı.
"Ne yapsaydım, öylece oturup izlesemiydim."dedi.
Kerem kafasını öne eğdi.
"İyi bile oldu,burak ona buna saçma sapan şeyler anlatıyor kerem hakkında, kaç kere ben uyardım aklı başına gelmedi"dedi ozan.
Ozan okulda adı geçen öğrencilerdendi.Cünkü müdür yardımcısı ozanı oğlu gibi görüyordu,her yerde eli vardı ozanın.
Bu yüzden özellikle mesut okuldan atılmıyordu.
Her gün en az iki kavgaları vardı, zamanında okulu bile yakmışlardı.
"Oğlum babamlar üç gün yok bara falan mı takılsak"dedi Altay.
"Babama söylerim ki"diye cevap verdi arda.
Altay ardanın kafasına vurunca arda derince inledi.
......
Aga mezud her yerde favori
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri•Altay x kerem•
Storie d'amoreokul birincisi kerem, Ve onu sürekli koruyup kollayan serseri altay.