...
"Sakin ol kerem,sadece babanın sevgilisiyle tanışacaksın.Eminim sevecek"Keremin kendi kendine konuşmasına karşı Halil kıkırdadı."hayır seni hiç sevmicek hatta seni evden atıcak"
"Gerçekten yapar mı?"
Halil kahka atmaya başladı."Gerizekalı ya"Tepine Tepine gülüyordu.
"Çocuklar hadi aşşağı"Musleranın bağırmasıyla daha da stres olmuştu kerem.
"Neyse hadi aşşağı inelim,inşallah adam aşçıdır"
"Sen hala mideni mi düşünüyorsun ya?!"
Halil kafa salladı ve hızla aşağı indi.Kerem de arkasından yavaşça ilerlemeye başladı.
Merdivenlerden inerken görünen bedenle kalbi yerinden çıkacak gibi oluyordu.
Babasından biraz kısa, kahverengi saçlı kumral adama göz gezdirdi.
"Hoşgeldin cici baba"
Adam halilin dediğine gülümsedi."Hoşbuldum halilcim"
Kerem kafası ile selam verdi ve babasının yanına sıvıştı.
"Hadi yemeğe oturalım,hem de tanışmış olursunuz"
Hepsi masaya oturduktan sonra Muslera yemekleri servis etmeye başladı.
"Ben sana yardım edeyim"
"Hallediyorum,sen otur birtanem"
Babası adamın yanağına bir öpücük kondurduğunda kerem ve halil aralarında bir süre bakıştı.
Muslera da masaya oturdu.Kerem elindeki çatalı bıraktı ve adama döndü."Adınız nedir?"
"Adım zaniolo"
Kerem olabildiğince gülümsüyor,stres olduğunu belli etmemeye çalışıyordu.
"Şimdi cici baba ve saygıdeğer öz baba ben evde sapık terbiyesiz şeyler istemem.Eger gece oyun oynarken ya da uyurken herhangi bir ses duyarsam.İnleme olsun, yatağın gicirdama sesi olsun ortalığı yıkarım baştan söyleyim.Zaten kerem gibi bir gerizekalıya katlanıyorum başka bir kardeşe katlanamam"
Zaniolo ensesini kaşıdı,halili daha tam tanımadığı için gereksiz şakalarını da tanımıyordu tabi.
"Adamlar evleniyor sanane ne yapıp yapmadıklarından"
Muslera zanioloya baktı ve halile öldürücü bakışlar attı.
.....
Arda üzerindeki tişörtün eteklerini çekiştirdi.İzlediği dizi fazla duygusal olduğu için neredeyse her bölümde ağlamıştı.
Uykusu geldiği için bilgisayarı kapattığı sırada cama atılan taş ile yerinden sıçradı.
Hızla yerinden kalkıp perdeyi açtı.Yavaş yavaş dışarı baktığında aşağıdaki ferdiyi gördü.Pencereyi açtı ve seslendi."Ne işin var senin bu saatte burada?"
"Aşağı gel konuşmamız lazım!"
Arda arkasını kontrol etti."Aptal aptal konuşma babam evde siker belanı"
"Yav önemli olmasa gelir miydim!"
"İyi geliyorum gerizekalı bekle"
Arda üzerine bir hırka geçirip aşağı indi.İner inmez binanın köşesinde sigara içen ferdiyi gördü.Hızlı adımlarla yanına yaklaştı.
"Noldu?"
Ferdi ardayı görünce sigarasini söndürdü ve gülümsedi.
"Seninle konuşmadan rahat rahat uyuyamıyacağım sanırım"
Arda kaşlarını çattı."Ne konuda?"
"Biliyorsun arda,otobüste olanlar.Yani kendime çok kızıyorum,yüzüne bakamıyorum ben seninle böyle hayal etmemiştim"
"Nasıl hayal etmistin ferdi, madem asıl amacın beni sikip atmak değildi de neydi?!"
Arda ferdiyi sertçe ittirdiğinde ferdi ardanın ellerini tuttu."sana yemin ederim konuşacaktım,ama yüzüne bakamadım güzelim"
"Ferdi,ben ne yaptığımın bilincindeyim.Ben sonrasında karşılacağımız her şeyi göze almıştım.Ben seninle güzel bir ilişki hayalini kurmuştum!"
Ferdi ardayı kolları arasına aldı ve sıkı sıkı sarıldı."Hazır değildim,yüzüne bakmaya hazır değildim.Ben seni seviyorum arda"
Arda kafasını kaldırdı ve ferdinin gözlerine baktı."Lütfen gerçekleri söyle daha fazla yakma canımı"
Ferdi kafasını ardanın kafasına yasladı."Söz veriyorum,canını asla yakmayacağım güzelim"
"LAN MARUL KILIKLI GECE GECE OĞLUMLA NE YAPIYORSUN!"
Arda babasının sesini duymasıyla hızla ferdiden ayrıldı.Ferdi ardayı geri kolları arasına aldı.
"Volkan amca allahın izni peygamberin kavliyle oğlunu kendime istiyorum ve onu çok seviyorum"
Volkan sinirden dişlerini sıktı."Senin ses tellerini sikerim çocuk!"Ferdinin üzerine koşunca ferdi hızla kaçmaya başladı.
Emre eşinin arkasından bağırdı.'Ya volkan!"
"Baba çok döver mi?"
"İnşallah öldürmez"
........
Ah volkan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri•Altay x kerem•
Romansaokul birincisi kerem, Ve onu sürekli koruyup kollayan serseri altay.