12.

32 3 14
                                    

Jungkook: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO JIN
Jungkook: 🥳🎂🎉

Suga: Wszystkiego dobrego!

J-hope: Happy Birthday bro!
J-hope: Życzę Ci wszystkiego dobrego i dużo sprita🥤

Jin: Dziękuję wam☺️

R.M: Wszystkiego najlepszego😏

Jimin: Dobrego dnia dorastania!

R.M: ???

Jungkook: Jimin o co Ci chodzi?

Jimin:🙄
Jimin: Życzę mu miłych urodzin

V: Życzę Ci dużo sukcesów i zdrowia!

Jin: Dziękuję wam wszystkim!
Jin: Dziękuję za pamięć

R.M: Nie ma sprawy😁

Użytkownik Jungkook zareagował,,😁" na wiadomość,, Dziękuję wszystkim..."

Użytkownik V zareagował,,💜" na wiadomość,, Dziękuję wszystkim..."

Użytkownik Jimin zareagował,,🤗" na wiadomość,, Dziękuję wszystkim..."

Użytkownik J-hope zareagował,,🥤" na wiadomość,, Dziękuję wszystkim..."

Użytkownik Jin zareagował,,☺️" na wiadomość,, Nie ma sprawy"

Suga: Czemu tak dużo emotkek!!!

R.M: Dobra gościu uspokój się już...
R.M: Przynajmniej na urodzinach bądź normalny...

V: Z okazji twoich urodzin Jin...

Jungkook: Chcemy Cię zabrać...

Jimin: Do kina...

J-hope: To jest...

Suga: Prezent...

R.M: 🎁
R.M: Od nas wszystkich

Jimin: 🤗🐥

Jin: Dziękuję!
Jin: A na jaki film?

Jungkook: Niespodzianka

J-hope: O 20.00 pod domem

V: Tylko żeby nikt się nie spóźnił

Jungkook:👌🏻

J-hope: 🤘🏻

R.M: 👃🏻

V: 💪🏿

Jimin: 👂🏻

Suga: !!!

[NA ŻYWO]

Cały boysbend zebrany pod domem ruszył w stronę centrum handlowego. Lekki wiatr wiał we włosy siódemki przyjaciół. Suga szedł na samym tyle, Jimin był zmęczony i szedł z opuszczoną głową...prawie się czołgał. Najbardziej aktywnym członkiem gromadki był Jungkook który w podskokach szedł uśmiechając się szeroko. Jego włosy na fioletowo pofarbowane wchodziły mu do buzi jak i do oczu. Co jakiś czas V dołączał do Jungkook'a. V opierał rękę na ramieniu Jungkook'a i w podskokach się poruszali...jednakże rzadko V dołączał do Jungkook'a ale dołączał.
Gdy doszli do centrum od razu wyjechali na ostatnie piętro gdzie znajdowało się kino. Wbiegli że śmiechem na salę i usiedli na swoich miejscach.

[DWIE GODZINY I TRZYDZIEŚCI MINUT PÓŹNIEJ]
- Nie mówiliście że idziemy na horror! - ,,poskarżył" się J-hope. - Nie znoszę horrorów...
- Wiedziałem, że to będzie niespodzianka dla mnie - zaczął Jin. - Ale że i dla Was...
- Ja tam lubię horrory -  przyznał Suga ze złowieszczym uśmieszkiem na twarzy.
- Ja tam zasnąłem i nawet nie wiem co oglądałem - odpowiedział zmęczony Jimin.

BTS chatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz