-9 Final

733 97 66
                                    

"Yeonjun!"

Yeonjun sırasında uyuklarken ona seslenen Soobin'in sesini duymasıyla gözlerini aralayıp kafasını kaldırmıştı.

Sırasının önünde dikilmiş, sırtında çantasıyla Yeonjun'a gülümsüyordu.
Son derste uyumuştu ve zil çaldığında kimse onu uyandırmamıştı.

Eliyle gözlerini ovuşturdu Soobin'e doğru kafasını kaldırdı.
Soobin, onun uyuklayan halini sevimli bulmuştu.
Pembe saçları birbirine karışmış gözleri tam açılmıyordu

"Uyuyor muydun?" diye sordu Soobin, cevabının evet olduğunu bildiği halde.
Yeonjun kısık bir sesle mırıldandı. "Evet."

Soobin tekrardan ona gülümsedi ve sırasının üstündeki dağılmış kitapları eline alıp Yeonjun'un çantasına koydu.
Sandalyenin üstündeki çantayı eline aldı.

Yeonjun saçlarını geriye doğru taradı ve sandalyesinden kalktı. Soobin'den çantasını almak için elini uzattı.
"Ben taşırım." dedi Soobin çantayı diğer eline alıp.

"Bugün basketbol oynamıyor musun?"

"Oynuyorum. Belki sonrasında bir şeyler yaparız. Olur mu?"

Yeonjun yavaşça kafasını onaylamak için salladı ve erkek arkadaşına gülümsedi.
Soobin ise onun yanağına küçük bir öpücük kondurdu.
Sanki ders aralarında arka bahçede birbirilerini öpücükleriyle boğmuyorlarmış gibi Soobin bu seferlik sadece bununla yetinmişti.

Yeonjun hâlâ ayılamamıştı fakat Soobin'in adımlarını takip ediyordu.
Dün, gece yarısına kadat Soobin'le vakit geçirdiği için hiç uykusunu alamamıştı. Soobin'in basketbol oynayabilecek kadar enerjik olmasına şaşırıyordu.
Daha fazla duramayıp kafasını Soobin'in omuzuna yaslamıştı. Soobin onu fark etmesiyle tavşan dişlerini göstererek gülümsemişti.
"Çok mu uykun var güzelim?"

Yeonjun yavaşça bakışlarını Soobin'e kaydırdı ve kafasını salladı. "Evet..."
"Belki bugün erkek arkadaşına sarılarak uyursan uykunu alabilirsin. Değil mi?"
Yeonjun sadece Soobin'e gülümsemekle yetinmişti.

-

Çok geçmeden varmışlardı. Boş bir banka geçip ikisi de oturmuşlardı. Soobin diğer arkadaşlarını bekliyor, Yeonjun ise kafasını Soobin'in omuzuna yaslamıştı.
Soobin, parmaklarını kucağında duran basketbol topunda gezdirirken kendi adını duymasıyla bakışlarını sesin geldiği tarafa doğru çevirmişti. Yeonjun da aynı şekilde.

Soobin onlara el salladı ve ayağa kalktı. Yeonjun'un saçlarını karıştırdı ve diğerlerinin yanına doğru ilerledi.

Soobin'in arkadaşı Beomgyu, Soobin'e gülümseyerek "Erkek arkadaşın mı?" dedi. Soobin ise kafasını salladı, sahaya yürümeye devam ederken.
Beomgyu onun peşinden gelirken ekledi. "O iyiymiş." Arkadaşını sinir etmek için ona sırıttı.
Soobin, ona döndü ve basketbol topunu ona doğru attı. "Kes sesini Beom."
Beomgyu topu tam zamanında tutup kıkırdadı. "Şaka yapıyorum sadece."

Bir süre oynamışlardı. Soobin ara sıra Yeonjun'a bakıyor, oynamaya devam ediyordu.
Daha oyunları bitmemişti fakat Soobin Yeonjun'un yanına gitmek istiyordu.

Bir basket daha atmasıyla topu diğer arkadaşına attı. "Benden bu kadar."
Topu tutan arkadaşı "Daha bitirmedik Soobin." demişti.
Soobin sahadan ayrılırken onlara seslendi. "Bensiz devam edin."
Arkadaşları onun dediği gibi onsuz devam etmeye karar vermişken Soobin Yeonjun'un yanına gidiyordu.

loverboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin