five

320 19 11
                                    


Aden Lara K.:İyi eğlendik ama.

Utku S:Dimii?Ozellikle Arda'nın seni sırtına alip koşması fln çok romantiktiniz.

Bu dediğinden sonra utkunun sırtına Osmanlı tokadı indirdim.Arda'ya baktigimdaysa guluyodu.Allahim tipe bakk.Cok farklı biri.Yani benim gözümde..
Bilmiyorum beni sever mi?ama ben ona resmen aşığım.Asik olmak nasi bişey bilmiyoeum ama ben aşık olduğumu hissediyorum.Ormani anımsatan gözleri.Bir de benimkine bak,sıradan kahverengi gözler.Benden daha iyisini hakkediyodur belki.Ya da başkasını seviyodur.Ama ben Aden Lara Kaya'ysam vazgeçmek diye bı şey yok.Fenerliyiz olm biz.Kolay kolay vazgeçer miyiz sevdigimizden.Eger vazgecseydik en baştan başka takım tutardik..
______________________________________

Eve mecburen ardayla beraber gelmiştik.Aslinda bundan memnundum da.Tam eve giricekken Arda'ya bisey demem gerektiğini hatırladım ve arkamı döndüm:

Aden Lara K.:Ard-

Galiba dahademin opusmustuk.GALİBA DAHADEMİN OPUSMUSTUK.OPUSTUK.BİZ.ARDA.BEN.OPUSTUK.ALLAHİM SANA GELİYORUM YARABBİMMM.Yapacak pek biseyim olmadigindan salak gibi eve kaçtım.Yuzumu manava domates diye satsalar şüphesiz garipsemeden alırlardı.

Gün boyu evde kıpkırmızı gezdim.Gece 11 sulariydi.Uyumaya karar verdim.Tam o sırada Ardadan gelen bildirimle uyandım.

Arda G.:Bilegindeki bileklik?

Aden Lara K.:Nolmus ki ona.Yoksa düştü mü?

Arda G.:Birinin hediyesi mi?

Aden Lara K.:Evet,çocukken aşık oldugum çocuk "eğer bı gün kaybolursak kendi cehennemimizde,bu bileklikler sayesinde bulup birbirimizin hayatlarını cennete dondurelim"demişti.O günden beri çıkarmadım.Noldu ki?

Arda G.:Biraz parkta oturalım mi bişey konuşmamız lazım Lara.

Aden Lara K.:Geliyorumm.

______________________________________

Aden Lara K.:Geldim gelmesinede bı sorun yok dimi.

Arda G.:Yok,aksine çok güzel bı haberim var.Bilegindeki bilekliği verir misin?

Aden Lara K.:Al?

*Bileklikler birbirlerine temas ettikleri anda icindeki kalp kırmızıya dönüyordu.Arda bileklikleri birbirine temas ettirdi ve kalp kırmızıya döndü.*

Aden Lara K.:Saka mı?

Arda G.:Hayir Aden Lara,gerçek.Ayrica bende küçükken senden hoşlanıyodum.Artik birbirimizi de bulduğumuza gore eve gidelim çünkü sen genelde bu havalarda usutursun:)

Aden Lara K.:Hic biseyi unutmadin mi gercektenn?

Arda G.:Nasil unutiyim ki Aden Lara?İlacimdin sen benim..

Aden Lara K.:E o zaman kaldığımız yerden devam "Ardik"

Arda G.:Bana küçükken ki sesleniş şeklin..Hadi bakalım eve küçük hanım hava buz gibi:))

AY AY MUQQOOO OLDUUU.NİYSE İYİ OKUMALAR BEBİSKOLAR.

Was ist die Bedeutung meiner Liebe ohne dich?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin