seven

271 19 8
                                    

Sabah mükemmel rüyamı bölen şey Arda'nın mesajı oldu:

Ardaa🐸:Aden Lara evde fırtına kopuyo acil gel

Siz:Bisey mi oldu?

Ardaa🐸:Ee bı şey değil çok şey oldu,gelirsen görürsün.

Arda'nın bu dedigiyle hemen evden çıktım.Sahsen korkmuştum.Zili çaldığimda küçük sarışın mavi gözlü bı kız çocuğu açmıştı kapıyı.Hemen eğilip ona Arda'nın yerini sordum:

Aden Lara K.:Bana Ardanin  yerini söyler misin kucuk hanım?

Kız:Dayiii

Arda karşıma bı çocuk kucağında,bı çocuk bacağına sarilmis şekilde çıktı. Onun bu hallerine gulemeden edemedim.

Arda G.:Simdi soyleki sen cocuklari çok sevdigini söyleyince ben de ablamdan çocukları aldım.Suan vaziyet böyle.

Aden Lara K.:Sirf benim için mi ciddenn.

Kız:Arda abi sürekli senden bahsedip durdu biliyo musunn?Aslında ben şimdiden seni çok sevdim.Bize dedi ki hatta o sizin yengeniz oluyo çocuklar.Canim yengemmm.
diyip bana sarıldı.

Arda G.:Eee Zeynep'cim gel dayicim sen.

Zeynep:Aaa yenge goruyo musun dayımın yüzünü kıpkırmızı oldu.Utandi galibaa.

Aden Lara K.:Zeynep gel biz senle resim yapalım,hatta abin ve kardeşin de gelebilir.

Zeynep:Olurrrr.

Arda gerçekten benim hakkımda bahsetmismiydi çocuklara,yenge demelerini falan istemişs.Yicem şimdi şu eşek sipasini.Cocuklarla biraz daha oynadıktan sonra onların bı şekil uyumasını sağladım ve Arda'nin yanına gittim.

Aden Lara K.:Uyudularr.

Arda G.:Cok sukurr.Off Aden benimde çok uykum geldi uyusak mi?

Aden Lara K.:Tamam sen yat ben de buraya yatiim.

Arda sersem bı şekilde yatağına gitmişti.Bende çocukların yanında uyuyacaktim..

Ardadan~
Biraz uyuduktan sonra gördüğüm kabus uyanmama sebep olmuştu.Neden bilmiyorum ama Aden Lara'nin oldugunu gormustum.Adenin uyumasını ve korkumu fırsat bilerek Adenin yanına gittim.Cok masum görünüyordu..

Biraz daha uyuduktan sonra gördüğüm manzarayla şok olmuştum.Zeynep,Ali ve Hira ortalıkta yoktular.Hemen Aden Lara'yi uyandırdım.Onla birlikte çocukları ararken bı fotograf ve altında bı not bulduk:(biraz klişe ama olsun)

Bizi canım annecigim almaya geldi.Sizi uyandiricaktik ama kıyamadık.Neyse yengeme selam söyle biricik dayicigimm
  
~en sevdiğin yegenlerin~

Was ist die Bedeutung meiner Liebe ohne dich?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin