one

954 27 5
                                    

Aden Laradan~
İlk defa sabah uyudum akşam uzeri uyandim ve bu yüzden mutluyum.Onu bunu boşver Aden de benim karnım kaziniyo.Ee git o zmn mutfağa.Olm ben niye kendi kendime konuşuyorum.Neyse.

Ha siktirr.Evde hiç bişey yok.Markete mi gitsem.E napcan başka Aden tabi markete gitcen.Sansima dışarda yağmur da yagiyo (yağmuru seviyo)

Yazardan~
Aden Lara üstünü değiştirmeden, pijamalariyla kapının dışına çıkmış ayakkabılarını giyiyordu.Tam o sırada karşı dairelerinde bı gülüş farketti.Sesin sahibine baktığında karşı dairelerine birinin taşındığını ve tasinan kişinin oldukça tatli olduğunu farketti.Gozunu ayırmadan bı sure onu izledi.Ama Arda onu fark etmemişti bile.Aden Lara tanışmak için iyi bir fırsat olduğunu düşünüp yanına gitti.

Ardadan~

Daha önce hiç gormedigim bı kız geldi yanıma.Benimle yasitti galiba.Cok tatlı gozukuyodu.Ahh hayır ilk görüşte aşk olamaz herhalde.

Aden Lara K.:Tanismak ister misin?

Arda G.:Neden olmasın:)

Aden Lara K:Ee tamam o zaman müsaitsen..

Arda G.:Dışarı çıkalım?

Aden Lara K.:Disarida yağmur yagiyo senin için sıkıntı olmaz dimi?

Arda G.:Aksine ben yağmura bayılırım.

Aden Lara K.:Gercekten mi?Ben de bayılırım.

Arda G.:Gel çıkalım o zaman..

Yeni bölümü bugün ya da yarın atarım.Ayrica umarim begenirsinizzz.💓💓💓(benim içime sinmedi bu arada)

Was ist die Bedeutung meiner Liebe ohne dich?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin