(Yarı texting)
Artık ardayla çok ama çok yakındık.Resmen yediğimiz içtiğimiz birdi.Neden bilmiyorum ama benim gülüşüm onla daha da güzelleşiyor.Bugun ona yazıp açılmak en iyisi bence.Ardadan~
Aden Lara o kadae güzel bı kız ki..Nasil oluyo bilmiyorum ama ben ilk defa birine aşık oluyorum.Cok garip değil mi?Cocukluk aşkının hala devam etmesi..Galiba açılmayı denicem.Ama biraz zamana ihtiyacim var..Aden Laraa💓:Ardikk
Siz:Efendimm
Aden Laraa💓:canım sikildi da.Konusalim mi azıcık.
Siz:Olrr.
Aden Laraa💓:Sana bisey sorabilir miyim?
Siz:Soyyeyebiliysin(bilerek böyle yazio)
Aden Laraa💓:Sevgilin veya hoslandigin biri var mı?
Siz:Bunun seninle ne alakasi var Aden??
Bunu bı heyecanla söylemiştim.Acaba soğuk mu davrandim.Cok salakça bişey yaptım dahademin.Offf ne kadar salagimm.
Aden Laraa💓:Dogru aslında ben neden bunlarla ilgileniyorum ki?
12 Mayıs 2023
______________________________________
Aden Laradan~
Arda kalbimi fazlasıyla kırmıştı.Demek ki tahmin ettiğim gibi hislerimiz karsilikli değildi.Ama en azından sorgulamadan cevaplayabilirdi..Tum bunları düşünürken telefonuma bı bildirim geldi.Kim olduğuna bakmadan sessize aldım.Biraz dışarıda dolaşmaya karar verdim.Kimsecikler yoktu.Hic kimse.Sanki koca dünyada bı ben varmisim gibi.Kendi cehenneminde cayır cayir yaniyomusum gibi.Arda gelseydi yanıma,yeşil gözleri cehennemimi cennetine cevirirdi.Eger biraz vicdanlı olsaydı,cennetinde barindirirdi beni.Arda G.:Kim bilir,belki cennetimin en güzel kosesinde barındırıyorumdur seni?
Aden sen ne kadar salak bı kızsın biliyorsun dimi?ABİ SOKAKTA KİMSE YOK DİYE SESLİ DUSUNMEK NE KADAR SACMAA.
Şuan arkamı donemezdim çünkü kipkirmizi olmustum.O yüzden arkamı dönmeden cevapladım.Aden Lara K.:Sanmiyorum Arda,kim beni niye sevsinki?Salagin tekiyim işte.Ailem sevmemiş beni,sen mi seviceksin.
Arda G.:Neden sevmiyim ki,sen galatasaray,trabzonspor veya beşiktaş fln misin?
Aden Lara K.:Tesekkurler Arda,şuan bile yüzümü güldürdugun için..
Arda G.:Bu nasıl teşekkür küçük hanım,hani çocukken bizim teşekkür etme sekillerimiz vard-
Ardayi teşekkür amaciyla (yanağından) opmustum.Cunku biz küçükken,birbirimize aşıkken bu şekilde teşekkür ederdik..
Ardadan~
Beni öpüp hemen kaçmıştı.Utaninca o kadar tatlı oluyo ki..O değilde tam 5 yil sonra platonik olduğum kız beni dahademin opmustu (neyine sasiriyon olm sanki bı önceki bölümde opusmediniz)
Arkasından bagirmakla yetindim sadece:Arda G.:HER OPTUGUNDE BOYLE KACİCAKSAN İSİMİZ ZOR ADEN HANİM:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Was ist die Bedeutung meiner Liebe ohne dich?
FanfictionArda G.:Kim bilir,belki cennetimin en güzel kosesinde barındırıyorumdur seni?