-Most komolyan! Mondj már valamit!-Kérlelt tovább Penelope, miközben ő a kanapén ült, én meg mászkáltam előtte.
-Úristen, mit műveltem? Megcsókoltam, csókolóztunk! Ennek nem kellett volna megtörténnie!-Rágtam idegesen a körmömet.
-Most mi a baj azzal, hogy csókolóztatok?-Kérdezi felvont szemöldökkel.
-Mert nem kedvelem a srácot annyira, hogy csókolózzak vele. Ezt nem kellett volna.
-Elvitt motorozni csak is azért, mert te ki akartad próbálni. Aztán meg teljes mértékben magadhoz szorítottad, vissza jöttetek ide, aztán meg csókolóztatok. –Vázolta fel, amit én elmondtam neki.-Most meg te azt akarod nekem mondani, hogy nem kedveled Aaront, nem akartad megcsókolni, de mégis érezted a késztetést, így megtetted, ebből lett egy csók csata itt fent. Gratulálok, Fallon. –Sóhajt. –Néha tényleg nem értelek.
-Ne aggódj, én se szoktam magamat érteni.
-Figyelj, van egy ötletem, hogy eltereljem a figyelmedet Aaronról. Nézzünk neked munkát. –Ajánlotta fel.
-Benne vagyok.
Leültem mellé, miután kihoztam a gépemet és elkezdtünk munka után nézni. Már vagy egy óra is eltelt, de még mindig nem találtunk nekem megfelelő munkát, ami még tetszene is.
-Hát akkor menj el utcát söpörni, talán kapsz havi ezret. –Sóhajtott fel. –Most tényleg nem tudod, hogy mit akarsz csinálni?
-Igazából szívesen dolgoznék hasonló helyen, mint Aaron, de nyilván nem ott.
-Persze. –Mosolygott rám.
Ekkor megszólalt a telefonom.
-Vár egy pillanatot. –Kértem, majd felvettem a telefont. –Carter? Baj van?
-Figyelj, találtam neked itt egy albérletet itthon. Nekem muszáj lenne vissza mennem New Yorkba és én a végén még ki is fizetem azt az időt, amit te ott töltöttél a szállodában. Muszáj leszel ma összepakolni és az egyik géppel ma haza jönni. A mai utolsó gép az este tizenegykor indul. Ne haragudj tényleg, de nem tudok mást csinálni.-Ezzel letette. Én meg teljesen leblokkoltam.
-Mi történt, Fallon?
-Nem kell már munkát nézned.
-Miért? Mondj már valamit!
-Carter kérte, hogy a mai tizenegy órás géppel menjek haza, mert talált nekem egy albérletet, ahol tudok lakni és ő azt kifizette talán pár évre, de innen el kell mennem még ma, mert jön vissza és még a szállodát is ki kell fizetnie. –Mondtam halkan.
-Micsoda?-Tette le a gépet. –Nem. Nem hagyhatsz itt engem. Nem hagyhatod itt Aaront. Nem hagyhatod itt New Yorkot! –Jött közelebb hozzám.
-Ne haragudj, Penelope, de Carter elmondta, hogy mit csináljak, így muszáj ezt tennem, mert mégis csak az ő pénze megy mínuszba miattam lassan.-Felkeltem a kanapéról.- Összepakolom a cuccaimat. Segítesz?
-Persze. Segítek. De mi lesz Aaronnal? Nem mehetsz el úgy, hogy nem köszönsz el tőle.
-Nem tudom, Penelope. Most ez egyelőre nem érdekel.
Ő csak bólintott, majd bementünk a szobámba és összepakoltuk a cuccaimat.
Körülbelül már ilyen öt órát ütött az óra, amikor mindennel készen lettünk.
-Figyelj, Fallon. Kérlek, a kedvemért menj el a kávézóba Aaronhoz és mondd el neki, hogy mi történt. Nem tudom, hogy mit tenne, ha csak úgy tőlem tudná meg, hogy elmentél, miközben ő dolgozott. –Erre csak sóhajtottam.
YOU ARE READING
𝐏𝐈𝐒𝐙𝐊𝐎𝐒 𝐕Á𝐆𝐘𝐀𝐊
Romance𝗙𝗮𝗹𝗹𝗼𝗻 𝗪𝗵𝗼𝗹𝗲 New Yorkba megy, ahol talál egy szállodát. Másnap bekopog hozzá egy srác, aki szeretné tudni, hogy épségben ért-e oda. A lány félve bízik meg benne, de minden tőle telhetőt megtesz, hogy egy nap majd egy közeli kapcsolat alak...