Mit gondol Carter? Hogy majd megkéri a barátait, hogy nézzenek engem? Hogy mikor mit csinálok és hol vagyok? Bár lehet, hogy nem volt szép dolog rávágnom az ajtót..
De nem lehet bűntudatom. Miért foglalkozok én ezzel?
Összekaptam magamat, majd elindultam a felfedező utamra. Tegnap este láttam egy kávézót, ahova gondoltam, hogy ma elmegyek megnézni. Meg most jól is jönne egy kávé. Szép komótosan elmentem a lifthez és lementem a nulladikra. A lány most is ott ült, ahol tegnap. Aludt egyeltalán?
-Jó reggelt, Fallon!-köszönt mosolyogva.
-Jó reggelt neked is. Ne haragudj, de nem tudom a nevedet. –nevettem el magamat kínomban.
-Penelope Carson vagyok.
-Az enyémet már tudod, de én egy jól nevelt lány vagyok, így bemutatkozok. Fallon Whole –mosolyogtam rá.
-Nincs kedved leülni beszélgetni?
-Épp most indultam a kávézóba. Szükségem van a kávére és este láttam egy kávézót.
-Nekem meg éppen szünetem van, így veled tarthatok, ha szeretnéd.
-Jól jön a társaság –Mosolyogtam rá.
Így ketten indultunk útnak. Irigy vagyok a szépségére. Vörös, kissé hullámos haja a derekáig ért, semmi bőrhiba vagy hasonló nem volt az arcán vagy a karján. Miután megérkeztünk, leültünk egy asztalhoz, ahol körülötte nem voltak sokan.
-Itt nem kell a pulthoz menni. Egy idő után majd jön egy pincér és kikérdezi az egész életedet.
-Micsoda?-húztam össze a szemöldökömet.
-Csak ugratlak. Válasszunk valamit, amíg jön valaki.
-24 karátos arany jegeskávé vaníliafagylalttal és tejszínhabbal nekem tökéletes.
-Szerintem én is azt fogom kérni, mert most nem árulják a kedvencemet-Biggyesztette le a száját, mire én csak mosolyogni tudtam. Kedvelem a lányt. Aranyos és vicces is. Carter mondhatta volna, hogy vannak normális barátai is.
-Jön a pincér.-Mondta mosolyogva nekem. –Úgy tudom, hogy ti már találkoztatok –Kezdett el halkan kuncogni.
Micsoda?
Mire észbe tudtam volna kapni, addigra már ideért a pincér.
-Üdv, Hölgyeim! Mit hozhatok? –kérdezte a pincér.
A hang..Nagyon ismerős volt. Olyan volt, mint annak a srácnak, akivel találkoztam a szállodába pár órával ezelőtt, aki Cartert is ismeri.
Rá néztem és tényleg ő volt.
-Megint összehoz minket a sors, Fallon?-Kérdezte mosollyal a hangjában.
Én csak vettem egy mély levegőt és kifújtam. Megpróbálok a lehető legnyugodtabb maradni. Ráadásul később is ráérek kiakadni Penelopen, hogy honnan tudott arról, hogy ez a srác ott volt ma nálam, az ajtómnál.
- 24 karátos arany jegeskávét vaníliafagylalttal és tejszínhabbal szeretnék kérni. –Ezután én már nem is néztem rá, de éreztem, hogy miután leírta a rendelésemet, végig engem bámult. Már teljesen lyukat égetett a hátamba. De még így sem néztem rá, csak amikor Penelope is megrendelte a sajátját és elment.
-Úgy gondolom, hogy van mit mesélned nekem-könyököl az asztalra
-Szerintem meg neked kéne, hogy te honnan tudsz arról, hogy Aaron fent volt ma nálam!-Vontam fel a szemöldökömet
YOU ARE READING
𝐏𝐈𝐒𝐙𝐊𝐎𝐒 𝐕Á𝐆𝐘𝐀𝐊
Romance𝗙𝗮𝗹𝗹𝗼𝗻 𝗪𝗵𝗼𝗹𝗲 New Yorkba megy, ahol talál egy szállodát. Másnap bekopog hozzá egy srác, aki szeretné tudni, hogy épségben ért-e oda. A lány félve bízik meg benne, de minden tőle telhetőt megtesz, hogy egy nap majd egy közeli kapcsolat alak...