T#2#

185 27 2
                                    

EFSUN HANIM!?
Nasıl bir karmaşa içindeydi aklım? Dün gece hiç uyuyamamıştım Yaman adındaki o adam yüzünden. Neyi düşünceğimi bile kontrol edemiyorum. Saçma sapan şeyler kuruyordum aklımda edepsizleşmiş kendimde yeni özelliklerimi tanıyacağım bir hale gelmiştim. Üstelik sadece 11 saat geçmişti onu gördüğüm zamandan şimdiye kadar. Sabah sanki tekrar görüşürüz düşüncesiyle her zamankinden daha çok özenmiş, yeni aldığım stilettolarıma koymuştum bu gün. Siyah kalem eteğim ve şifon kırmızı gömleğimin altına tasarım ayakkabılarım çok cazibeli duruyordu. Gelir miydi acaba bu gün? Şu an cevap bekleyen oydu ama.. dün ona haber vereceğimi söylemiştim. Para yönünden bir sıkıntım yoktu yurt dışında olan kursuma yeni açılan üyelerle de gidebilir o süre zarfında da parayı toplardım. Hiç yapmadığım bir terapi istiyordu benimle. Dışarıda iki arkadaş gibi çıkıp o hayatını sürdürürken ben onu gözlemleyecektim. Bana ÇIKMA TEKLİFİ mi etmişti O!!! Neyse kedime gelmeyecektim...

EFSUN HANIM!!!?
Asistanım Buket'in yüksek şekilde ismimi söylemesiyle döndüm ona. Yüksek seslerden hiç hoşlanmam, her zaman naif konuşulması taraftarı bir insan oldum. Farkında olmadan tek kaşımı kaldırarak döndüm Buket'e.
Yüz ifademden ve tavrımdan dolayı biraz kendine gelir oldu. Israrları bakışlarıyla bir şeyler anlatmaya çalıştığı bariz belliydi. Bir iki yalancı Boğaz temizleme öksürüklerinden sonra ofis odamın kapısını yavaşça kapatarak masamın karşısına geçti.
Ellerim her zamanki gibi istemsizce masanın üstünde birbirlerine kitlendi. Bu benim "Evet sizi dinliyorum" hareketimdi. Buket 4 yıldır benimle çalıştığı için anlıyordu artık beden dilimle ne anlatmaya çalıştığımı. Parmaklarıyla nazikçe eli eteğinin pilesindeki kırışıkları düzeltmek istercesine aşağıya yöne doğru hareket ederken gözleri gözlerime kilitlendi.

-Efsun Hanım dün görüşme yaptığınız Yaman Bey bağlandı.
İsmini duymamla yine başlamıştı kalp atışlarımın hızlanması. Sanırım bir kalp doktoruna gözükmem gerekiyordu. Bu hissi daha önce hiç yaşamamıştım. Acaba bu isme karşı bir Alerjim falan mı vardı? Kalp atışlarım hızlanırken birbirine kitlenmiş olan parmaklarımın uçlarına doğru bir soğukluk geldi... saliseler geçtikçe vücudumdaki değişimi hissediyordum. Kalbim yer değiştiriyordu sanki mideme falan mı gelmişti o! Ah saçmalama Efsun bu sen değilsin kendine gel.

-Evet ne diyor? Bana niye bağlamadın?

-Bağlamak istedim ama kendisi geri çevirdi Efsun Hanım?
Bu neydi şimdi?

-Ne için anlamadım?

-Öncelikle bana kendisiyle bir randevu ayarlayın ayarlamadığınız hakkında bilgi aldı? Bende böyle bir şey iletmediğinizi söyledim. Hatta belki söylediyseniz bile duymayabildiğimi söyleyerek size bağlayabileceğimi sundum.

-Ee ne dedi?

- Sizinle sadece randevu ayarladığınız zaman saat ile ilgili konuşacağını iletti sonrasında da konuşmayı sonlandırarak kapattı.

Küstah! Nasıl bir adamdı bu. Ne sanıyordun sen beni Yaman Efendi! Ben senin tanıdığın o kadınlara benzemem. Her dediğini kabul edecektim öyle mi? Hah daha çok beklersin!

- Tamam bağlan tekrar kendisine. Randevu için bir saat ayarlayın. Ofiste olmayacağım dışarıda yapacağım görüşmeyi. Bundan sonraki görüşmelerimizi de bu şekilde ayarlarsın. Sistemden iki saat olacak şekilde not al.

İşte böyle Ohh be.. ne sanıyordun ki sen hemen kabul edeceğimi falan mı? Sen Yamansan bende Efsunum Efsunnn!
Ne olacaktı yani seninle görüşmeyi kabul edecektim hatta iki saat görüşmeyi.. üstelik dışarı da öyle miii? Sen daha çok beklersin Yaman efendi. Çok sert kayaya çarptın da haberin yok!

Sırtımı yaylanan koltuğuma doğru geriye taşladıktan sonra tim bedenimi koltuğa serbest bırakır şekilde kendimi arkaya doğru bir pozisyona sokmuştum. Bacak bacak üstüne attıktan sonra da rahatlığıma diyecek yoktu artık. Bu benim her şey yolunda hareketimdi. Gözlerimi de kapatıp hiç bir şey düşünmek istemezmiş gibi bir süre öyle kaldım. 7 sn kadar kalabilmiştim sadece. Sanki biri kafama kürekle vurmuştu az önce. Korku filminden aşşa kalır yanı yokmuş gibi açıldı gözlerim. Koltuğumdan düşme tehlikesi atlatarak nasıl uçtum bilmiyorum. Hayır Buketttt umarım aramamış ol! En son yaptığım şey ne mi? Şu an ofis kalıma doğru koşuyorum sanırım!

HAYIRRR!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TERAPİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin