Osa 1 ~ Tapaaminen

28 5 0
                                    


Oli upea aamu ja Sawa valmistautuu kouluun lähtöön. Hän lähtee ulos ja vilkaisee kelloa "SE ON JO 9.00 (⁠ᗒ⁠ᗩ⁠ᗕ⁠)!!!" hän huudahtaa ja alkaa kiihdyttämään vauhtia! Koululle päästyään hän pysähtyy läähättämään ja sen jälkeen löntystää sisälle. Hän on niin ajatuksissään että liukastuu vahingossa johonkin "AIIII 。⁠:゚⁠(⁠;⁠'⁠∩⁠'⁠;⁠)゚⁠:⁠。" ja kaikki hänen tavarat levisi lattialle, hän nousee istumaan hieroen kipeää selkäänsä, sitten hän kuulee puhetta "Ooks okei?" Sawa avaa silmänsä ja näkee komean pojan joka ojentaa kättään. "J-joo(⁠๑⁠•⁠﹏⁠•⁠)" hän antaa kätensä.

Poika tiuskaisee ja vähin äänin kerää Sawan omaisuuden lattialta ja antaa ne tälle. "Kömpelys" hän tuhahtaa ja kävelee pois. Sawa jää hiljaa tuijottamaan ja tuntee kuinka hänen sydämensä tykyttää "V-vau" hän kuiskaa.

Sawa kävelee tunnille ja saa nuhteet myöhästymisestä, niinkuin tavallista. Hän istahtaa pulpetin ääreen ja asettaa tavaransa pöydälle 'niin, se poika antoi nämä mulle (⁠'⁠-⁠﹏⁠-⁠'⁠;⁠)' hän huokaisee. Koko tunti menee Sawalta ohi, mikään siinä pojassa ei ollut erityistä.. tavallinen tursas, kauniin vihreät silmät ja huolimaton kampaus sekä kärsinyt univormu, Sawa ei saa mieltään pois tuosta pojasta.

Myöhemmin lounastauolla Sawa näkee hänet, monien muiden saartamana.. aa hän on suosittu, Sawa pystyy näkemään kuinka hänen hymynsä loistaa pihan toiselta puolelta saakka, aurinko heijastaa pojan kauniita värejä kirkkaana. Sawa kuitenkin istuu yksin, hänellä ei ole muita ystäviä kuin Ailikki, joka ei käy samaa koulua.

~Timeskip koulun päätyttyä~

Sawa astuu koulun pihamaalle ja tiukentaa otettaan repun olkaimeen. "Ähh, en voi lopettaa sen pojan ajattelemista" hän huokaisee. Sitten hän tuntee kun joku tönäisee häntä olkapäällään. "Eikö oo jo nörttien aika kipittää kotiin?" Samainen poika sanoi. "Äh erm.... Itseasiassa olin menossa kirjastoon...... Tekemään läksyjä ;^;" Sawa mutisee. "Mä oon muuten Pekka" poika sanoo kylmän viileästi ja liimaa Post it lapun Sawan rintaan kiinni "jos huvittaa" hän käppäilee pois kädet taskuissa. Sawa irrottaa lapun ja katsahtaa mitä siinä mahtaa lukea... Siinä oli Pekan puhelinnumero ⊙⁠﹏⁠⊙ Sawa meinaa kiljahtaa mutta peittää suunsa nopeasti kädellään. 'Miksi? Miksi hän antoi numeronsa? Onko hän kiinnostunut minusta?' Sawa ajattelee.

Sawa tunkee lapun taskuunsa ja alkaa harppomaan kotia kohti, ehkä sinne päästyään hän voisi lähettää viestin Pekalle ja kysyä miksi hän vaan antoi numeronsa yhtäkkiä, ajatteliko Pekka myös Sawaa koko tämän ajan? Ei ei ei se ole mahdollista, voi olla että tämä on julma pila ja numero ei ole oikeasti Pekan, tai sitten hän antoi numeronsa pelkästä säälistä. Sawa naurahtaa huvittuneesti ajatuksilleen.

-------------------------

Sawa viimein pääsee kotiin ja laskee reppunsa sängylleen. "Ääää ai niin (⁠ᗒ⁠ᗩ⁠ᗕ⁠)!" Hän kaivaa taskustaan post it lapun, jossa luki Pekan numero. Sawa empien ottaa puhelimen esiin ja lisää uuden yhteystiedon. "ÄÄÄÄ EN PYSTY!!!。⁠:゚⁠(⁠;⁠'⁠∩⁠'⁠;⁠)゚⁠:⁠。" hän vinkuu.

Sitten hänen huoneensa ovi avataan. "Mitä nyt? Eikö me puhuttu ettei kiljuta täysiä" Ailikki naurahtaa. "ÄÄ MENE POIS >//////<" Sawa huitoo kädellään. Ailikki pudistaa päätään. "Mun on nyt ihan pakko tietää mitä puuhaat" Ailikki istuu Sawan sängylle. Sawa ojentaa lapun hermostuneena. "Kenen numero tässä on pölhö?" Ailikki tirkistelee paperia tarkasti, "Ööh..... No tuota se on yks........ Kaveri?" Sawa katsoo poispäin. "Saiksä kaverin? Älä puhu paskaa" Sawa hermostuu enemmän "NOH..... Se oli vaan joku poika... Joka vaan sattui antamaan ton mulle ja niin..." Hän kääntää päätään nähdäkseen Ailikin reaktion. "ÄLÄ NYT" Ailikki peittää suunsa "Meniksä iskemään jonku?" Sawa punastuu hurjasti "EN......(⁠ ⁠;⁠∀⁠;⁠)" Ailikki katsoo kysyvästi. "No ihan miten vaan" ja lähtee huoneesta.

~Yöllä~

Sawa kerää itsensä ja viimein lähettää Pekalle viestin.

CHAT (⁠'⁠⊙⁠ω⁠⊙⁠'⁠)⁠!

Sawa: Öö M-moi! :3

Pekka:.... Tunnetaaks me?

Sawa: N-no ei tavallaan, oon se poika jolle annoit mun numeron... Hihi :>

Pekka: Ainii, kerro nimes toope

Sawa: Ngääähhh > - < mä oon Sawa!

Pekka: Okei Sawa, mitä asiaa?

Sawa: ÖÖÖÖöööö ei mitään :D siis ajattelin
... Mmm vaa puhuu sulle? Kun kerran annoit numeron

Pekka: Jaah, tavataan huomenna kirjastolla... Mulla on asiaa sulle kasvotusten

Sawa: Okei! (⁠'⁠-⁠﹏⁠-⁠'⁠;⁠)

Sawa jää miettimään mitä asiaa Pekalla muka voisi olla, niin tärkeää jopa että se pitää kertoa kasvotusten, asia hieman pelottaa häntä.. mutta Pekka ei vaikuta uhkaavalta, auttoihan hän tätä. Sawa laittaa puhelimensa yöpöydälleen ja nukahtaa.

||FIN🇫🇮|| Lepattavat sydämet ||SATIRE|| By: Fisu🐀Where stories live. Discover now