0544*******:Lan telefonum kimde benim?
Telefonumu çalan cani:Bende canim benim.
0544*******:Sen kimsin,hayırdır?
Telefonumu çalan cani:Asıl sen kimsin?
0544*******:Telefonu çalınmış olan güzel bir genç kızım. Asıl sen kimsin?
Telefonumu çalan cani:Galiba telefonun bende.
Telefonumu çalan cani:Esra diye birinden yazıyorsun anladığım kadarıyla.
Telefonumu çalan cani:Ayrıca niye şifre koymadın sen bu telefona. Hadi birisi art niyetli olsaydı ne yapacaktın?
0544*******:Nereden biliyon lan sen? Vahiy mi indi koccum.
0544*******: Hem ayrıca şifre koymama nedenim oyun oynamamız. Bir oyun oynuyoduk ve şifremi kaldırmak zorunda kaldım. Lütfen telefonumdaki özel mülkiyetlere bakma.
Telefonumu çalan cani:Aynen vahiy indi ve ayrıca merak etme bir şey yapmam telefonuna.
Telefonumu çalan cani:Şuan işlerim var küçük kız. Seninle vakit öldüremem.
Telefonumu çalan cani:Ha telefon mevzusuna gelecek olursak da... Sonra konuşuruz demi ya.
0544*******:Lan yerini söylesene götelek. Niye demiyon yerini. Sadece telefonumu alacam ve evime gidecem. Olay bu. Ben beklemeyi sevmem. (13.10)
Siz;
0544*******:Hayırdır sen ya. Mesajlara bakmamalar falan.
0544*******:Sana bu yetkiyi kim verdi olm. Şahsen ben vermedim. Senden çok pis bi;
Siz;
0544*******:Sen bakmamaya devam et. Akşam ne de olsa yazacan bana.
Siz;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Anlaşılma
Підліткова літератураTelefonunu alan kişinin aslında eski sevgilin çıkması ve ondan aslında nefret etmen... Daha sonrasında da saçma sapan tanıştığın adama aşık olman. Fazla karışık...