(Merhaba arkadaşlar okuyacağınız bu hikaye biz 4 arkadaşın gerçek hayatta yaşadıklarından alıntıdır. Biz yazarken çok eğleniyoruz umarım siz de okurken eğlenir ve hikayeyi beğenirsiniz. Şimdiden teşekkürler )
-YAĞMUR
Yazın bitmesinin verdiği hüznün yerini yeni okul döneminin başlaması ve yeni insanlarla tanışacak olmanın verdiği heyecan kaplıyordu.
Geçen seneden tanışan arkadaşlar bahçede birbirini kucaklarken ben yabancı yabancı etrafa bakıyordum.Geçen sene kanser hastası olan annemin ölümünden sonra başka bir kadınla evlenen babamı ve samsunu geride bırakıp abilerimle istanbula taşınmıştık. Yazın sınavına girdiğim Gelişim Kolejinden %100 burs almıştım.Şimdi ise Gelişim Kolejinin bahçesindeydim ve tanıdığım hiç kimse yoktu.
Okula girmeden önce bütün gözlerin üstümde gezeceğini düşünürken bahçeye girdiğimde tam aksinin olduğunu farkettim.Herkes kavga eden üç kızın etrafına toplanmıştı.Merak duyguma yenik düşüp o tarafa doğru yönelmiştim bile.
Sert bakışlı sarışın kız
-"Önüne baksana be"
diye çemkiriyordu karşısındaki esmer ondan daha kısa olan bir kıza.
-"Bilerek mi çarptık kızım"
diye cevap verdi.Esmerin yanındaki kız sanki her gün böyle bir şey oluyormuş gibi surat ifadesindeydi.
O sırada lafa karışan benim anca konuşunca farkettiğim gözlüklü ve yakışıklı diyebileceğim bir çocuk
-"Mira tamam gülüm gel hadi"
dedi ve adının Mira olduğunu öğrendiğim sarışın kızı oradan uzaklaştırdı.Kalabalıktan gelen seslere kulak verdiğimde bunun en kısa kavgaları olduğunu öğrenmiştim.
Kantinde sınıf listelerinin asılı olduğunu duyurdular ve herkes kantine doğru yürümeye başladı.Sırayla herkes sınıfını öğrenip sınıfına doğru ilerlerken sıra bana gelmişti. "Yağmur Soylu" adını ararken bahçede kavga eden kız Mira geldi;
- Çekil şurdan
Diyerek beni itti. Sınıfına baktı "off şaka mı? " diye iç çekti ve gitti. İçimden keşke şu kızın saçını başını yolsalardı diye geçirirken benim boylarımda kısa saçlı kumral bir kız yanımda belirdi.
- Takma o tanımadıklarına hep böyledir, bu arada ben İrem.
İrem denen kıza gülümseyip sınıfıma baktım. Aman allahım o çirkefle aynı sınıftaydım. 10/F dil sınıfı... Evet yabancı dil seçmiştim neyse sınıfı bulup içeri girdiğimde gördüğüm manzara hiç iç açıcı değildi. Mira orta bölüm en ön sıraya oturmuş, cam kenarında oturan bahçede kavga ettiği iki kızla kötü kötü bakışıyordu. Sınıf 7 kişiydi diğerleri de sıralara dağınık bir şekilde oturmuşlardı. Bende boş bulduğum bir sıraya (Miranın arkası) oturdum. İlk ders grammar dersiydi hoca ilk gün olduğu için tanışma faslından sonra bizi serbest bıraktı. Miranın kavga eytiği kızların adı Eva ve Yeşimdi diğerlerini pek aklımda tutamadım. Boş boş otururken Mira bir anda bana döndü ve
-Sen şu kantindeki kızsın değil mi? Kusura bakma.
Önünde dönerken "Ozan zorlamasaydı özür dilemezdim de..." dedi. Ozan kim diye düşünürken içimden Miraya saydırmayı da unutmamıştım. Zaman geçtikçe Miranın bu davranışları sergilemesinin nedenini öğrenicektim.