Gelse nefessiz...

52 1 0
                                    

-YAĞMUR

Bazı istisnalar dışında sıkıcı geçen ilk günün yorgunluğuyla dün gece şıp diye uyumuştum.Aslında gece telefondan bildir sesi gelmeseydi sabaha kadar da uyanmazdım.Saniyeler içinde peşpeşe twitter ve instagramdan bildirim gelmişti.Bende uyku semesiyle telefonu elime alırken gayet rahat , telefona bakıp uykuma geri dönecek moddaydım ama hiçte öyle olmadı.
Gelen takip isteklerine bakınca ister istemez bir kelebek uçuşları hissettim midemde,şarkı açsalar (gerçi şarkısızda olur) gece mece dinlemez dans ederdim.

Tamam söylüyorum şu Miranın yanındaki gözlüklü ve yakışıklı diyebileceğim bir çocuk vardı ya(yakışıklı diyebileceğim ne ki az bile kalır.Allah özene bezene yaratmış) takip etmiş ve Miranın önüne dönerken bahsettiği Ozan bu çocukmuş.

Hemen geri takip ettim tabiki.Mutluluktan saatlerce uyuyamadım.Sırf beğendiğim bir çocuk takip etti diye o güzel uykumdan mahrum kaldım ama elimde değildi.

Sabah uyandığımda telefon suratıma dayanmıştı ve Emre (abilerime isimleriyle hitap ederim) beni böyle görseydi telefonuma el koyardı.Korkuyla kalktım kapıyı kilitledim.Dün gecenin rüya olmaması dileğiyle telefonun kilidini açtım ve karşıma çıkan Ozanın fotoğrafıyla uzun uzun bakıştım.Kapı tıklanınca yerimden de bir metre yükseğe zıpladım tabi.

-Ne var ?

-Kalksana kızım.Napıyon iki saattir ?Hem kapıyı niye kilitledin sen ?

-Üstümü değiştiriyorum Emre.Oküz gibi içeri daldığın için kilitlemiş olabilir miyim sence!

-Cadıya bak abiyle nasıl konuşuyor.Çeneni kapat yoksa okula geç kalıcaksın.

Giyindim ve çıktım.İlk defa bu kadar özenmiştim kendime.Servise bindiğimde üzerimde gezen gözlere aldırmadan yaşadığım mutluluğu zerresine kadar tatmaya devam ediyordum.

Bugün aslında düne göre sıradan bir gündü.Tek garip yanı Eva ve Yeşimin kavga edip Evanın benim Yeşiminse Miranın yanına geçmesiydi.Vayy bee ! Mira ne cadılık yapmıştı ki bu kadar yakın arkadaşlar birbirlerinin yüzüne bakmıyorlardı.

Öğleye kadar hiçbir tenefüste dışarı çıkmadım,sebebi belliydi her tenefüs Miranin yanına gelen Ozandı.

Aaa bir saniye ya bunlar sevgiliyse.O zaman Miraya olan nefretim bir anda beş misline çıkar .Allahımm Nolurrr düşündüğüm olmasın.Salak mısın Yağmur sevgili olmasalar Ozan niye her tenefüs Miranın yanına gelsin.Bunları düşünürken Ozana bakıyordum.Nasıl baktıysam artık Mira farketmişti ve bir an da göz göze geldik.Bana gözlerini devirdi ve Ozana dönüp gülmeye başladı.Aağhh salak Yağmur ne demeye öyle bakarsın ki...

Öğlen de kantine indim huzursuzdum ve bütün kötü ihtimaller beynimde dolanıyordu.Aklımda sadece beğendiğim bir çocuğa kendimi niye bu kadar kaptırdığımı düşünürken İremi gördüm, tek başına oturuyordu.

Yanına doğru yöneldiğimi görünce mutlu oldu.Hemen bana bir şeyler anlatmaya başladı o da herkes gibi okuldaki sarışın çocuğu bahsediyordu.Evet yakışıklı çocuktu.Hatta yakışıklı az bile kalırdı.Ama benim düşündüğüm başka şeyler,kişiler vardı...

Öğle arasının bitmesine beş dakika kala koridora gelen ikili herkesi şoka soktu.Birlikte bir şeyler konuşup gülüşüyorlardı.Tüm kantin sessizliğe büründü.

Kızlar kaybettikleri sarışın çocuğa üzülürken ben sarışının yanında Mirayı görünce sabahki neşeme geri döndüm.Ozanla çıkmıyor olma ihtimalleri çok daha yüksekti artık.Ben bunları düşünürken arkamda beliren iki üç kızdan oluşan bir tiki grubu Mira hakkında konuşmaya başladılar.

-Sübyancı yaa.
-Kızım ben biliyodum Miranın bu çocuğa yanaşacağını.
-Kıskanmayın işte kaptırdık çocuğu.

Bu kızlar İremden duyduğuma göre Miradan nefret eden ve okuldaki herkesin gıcık olduğu bir gruptu.

9.sınıfta Mira aralarından kıvırcık ve esmer olan kızın kafasını suyla dolu olan küvete sokmuş, hatta hocalar gelmese kızı oracıkta boğabilirmiş.Mira sinir krizi geçirdiğinde gözü hiçbir şey görmüyormuş.Şimdi Miradan korkmadım değil...

Bu kızlar dün sarışın çocuk için ölüp aralarında argo cümleler kullanarak çocuk istese her şeyi yaparım diyen kızlardı.Dün bahçede çimlerde otururken duymuştum.Dönüp baktığımda gülümseyip konuyu değiştirmeye çalışmışlardı.

Hala Mira için kotü şeyler söylüyorlardı bense sinirlenmeye başlamıştım.Kızdığım konu çocuk şu anda onlardan biriyle olsa gerine gerine dolaşırlardı ama Miranın yanında olunca sübyancı oluyordu.

Daha fazla dayanamadım ve dönüp kızlara dün bahçede kurdukları cümleyi onların sesi ve şivesiyle taklit ederek kurdum.

-İy kinki siçmilimi 1 yiştin ni ilir gilsi nifissiz viririm.(Ay kanka saçmalama 1 yaştan nolur gelse nefessiz veririm)

Arkamı dönüp soktuğum lafın verdiği gururla sınıfa çıkarken kızların yedikleri laf karşısında sessiz kalmaları baya hoşuma gitmişti...

(Arkadaşlar yaz tatili dolayısıyla dördümüzde sürekli bir araya gelemiyoruz . Yeni bölümler biraz gecikmeli olabilir.Şimdiden kusura bakmayın )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GRİDEN BEYAZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin